ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت:تسهیلات پرداختی مناطق زلزله زده ۳۲۹۵۶ فقره به مبلغ ۵۰۱۵۱۷۵۸ میلیون ریال است.
کد خبر: ۷۶۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 07 August 2019

به گزارش تابناک، بهزاد جلیلیان ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه با نزدیک شدن به ۱۷ مرداد با تبریک روز خبرنگار به نقش مهم اصحاب رسانه در ساختن جهانی آگاه، بالنده و تکامل جو اشاره نمودند و حرفه خبرنگاری را ارجمند و شغلی شریف و خوش نام در عصر ارتباطات دانسته که همچون پروانه‌ای بی پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند که این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.

وی با بیان اینکه بانک ملی ایران در اثر یک نهضت در سال ۱۳۰۷  با سرمایه مردم آغاز به فعالیت کرد و پس از سال‌ها تلاش صادقانه امروز به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام شناخته می‌شود و  بالطبع مهمترین وظیفه ما کارکنان بانک ملی، خدمت به مردم است که امروز بزرگترین سرمایه بانک ملی، مشتریان آن است و از وجود پربرکت همین مشتریان، شوق خدمت هر چه بیشتر در بین کارکنان بانک ملی ایران ایجاد شده است.

جلیلیان با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در راستای کاهش و رفع مشکلات مردم، گزارشی از  عملکرد بانک ملی استان طی یک سال گذشته  را ارائه داد و با تقدیر از سپرده گذاران به ویژه در بخش قرض الحسنه  به برندگان قرعه کشی مرحله ۴۰ ام اشاره کرد و  سهم برندگان به شرح زیر اعلام کرد:

وی افزود:۹۱ کمک هزینه خرید مسکن یک میلیارد ریالی ،۲۹۱ کمک هزینه خرید خودروی داخلی  هفتصد میلیون ریالی ،۵۹۱ کمک هزینه خرید کالای ایرانی هریک به مبلغ دویست میلیون ریال  و هزاران جایزه نفیس دیگر از جمله جوائز آن می‌باشد. همچنین مهلت افتتاح حساب برای مرحله ۴۰ ام تا پایان مرداد ماه  ۹۸ می‌باشد.

ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه به تسهیلات پرداختی از سال گذشته تا کنون این بانک اشاره کرد و گفت:  در بخش‌های مختلف جهت رفع نیازمندی‌های اقشار متوسط و ضعیف، ۱۹۴۹۳۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۳۱۸۹۲۸۵ میلیون ریال در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات به شرح زیر به کار گرفته و هدایت شده است.

به گفته این مسئول،۱۱۴۷۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج،۱۲۶۲ فقره تسهیلات خود اشتغالی و ۵۰۲ فقره مشاغل خانگی و تسهیلات مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران،۷۹۸ فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به صورت مصوبات کلی و ده‌ها فقره تسهیلات متفرقه توسط شعب در حال پرداخت می‌باشد.

جلیلیان تصریح کرد:همچنین به مناطق سیل زده در بخش کشاورزی بیش از ۲۰۰۰ فقره با مبلغی بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال و در بخش مسکن بیش از ۲۰۰ فقره با مبلغی بیش از ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه انعقاد قرارداد گردیده و پرداخت ادامه دارد.

 ایشان در ادامه ابراز داشت:در بخش رفاه با ۱۸۰ مرکزدرمانیانعقاد قرارداد صورت گرفته و در مسابقات قهرمانی کشور (جشنواره کارکنان بانک ملی) و در مسابقات کارکنان دولت وشبکه بانکی و کسب مقام سوم توسط تیم فوتسال و والیبال و مقام اول در رشته تنیس روی میز، پرداخت  ۲۲ میلیارد ریال هزینه درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته (از ابتدای سال ۹۸ به صورت سیستمی و آنلاین)، ارسال کمک‌های نقدی جمع آوری شده توسط همکاران و  کمک غیرنقدی شامل کانکس، چادر برزنت، البسه، اجاق گاز، موادخوراکی و بهداشتی و اقلام مورد نیاز به مناطق سیل زده بوده است.

 وی گفت:یکی از بخش‌های مهم و تاثیر گذار در این بانک دایره انفورماتیک است که با همکاری شرکت سداد ۲۰۵ دستگاه خودپرداز و ۱۴۶۳۶ کارت خوان فروشگاهی و پشتیبانی آن‌ها، توسعه شبکه پایانه‌های سرویس دهنده به کارت مشتریان و نرم افزار‌هایی نظیر همراه بانک و تلفن بانک و ارائه خدمت با ارتقاء عملکرد، پاسخگویی واحد ارتباطات مردمی با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ و واحد امداد مشتریان با شماره  ۸۳۳۸۶-۰۲۱ در مرکز و رفع مشکلات مردم، نصب ۶۰ کیوسک بانک،  ۱۶ ایستگاه کاری گیشه، سامانه بام باهدف بی نیاز بودن همشهریان از بودن در صف خودپرداز و شعبه با ارایه خدمات بانکی نظیر پرداخت قبوض، انتقال پول، افتتاح حساب و سایر خدمات بانکی، سامانه تلفنی ۰۹۶۲۲ به صورت ۲۴ ساعته خدمات پرداخت قبوض خدماتی (آب – برق – گاز- تلفن و ...) و اطلاعات حساب‌های مشتریان را در سریعترین زمان ممکن ارائه می‌دهد، صدور هفتاد هزار عدد ملی کارت در کلیه شعب به صورت آنی و صدور کارت هدیه به درخواست مشتری در شعب شهاب ملی با امکان بیمه نمودن ملی کارت در برابر سرقت و سوء استفاده احتمالی و همچنین توسعه سرویس ساپتا برای ارسال پیام کوتاه در زمان انجام تراکنش در کمترین زمان از دیگر خدمات می‌باشد، سامانه‌های  جدید نظیررمز یک بار مصرف شصت (۶۰)، بام سازمانی، بام شرکتی و خدمات سیار بانک ملی ایران (VTM) که دستگاه‌های بانکداری غیر حضوری را در خود جاداده و امکان ارائه خدماتی نظیر دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ و پرداخت قبوض و... به مشتریان را فراهم خواهد کرد.

ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه ازدیگر اقدامات بانک ملی استان، انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک و ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های متعدد در استان به منظور ارائه خدمات بانکی و ارائه تسهیلات و معرفی سامانه‌هایی نظیر (بام) و اپلیکیشن (بله) اپ (۶۰) برای آن‌ها و افتتاح اتاق VIP  شعبه کرمانشاه جهت ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص را نام برد.

وی با توجه به احتمال بالای سوء استفاده از رمز کارت‌های بانکی خصوصا در خرید‌های اینترنتی افزود: بانک ملی ایران اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشن ۶۰ (تولید رمز یک بار مصرف شصت) نموده است؛ لذا به دارندگان کارت‌های بانک ملی توصیه می‌گردد به منظور حفظ دارایی و جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده، ضمن مراجعه به سایت به آدرس  (www.bmi.ir (و یا شعب بانک ملی از امکانات اپ ۶۰ استفاده نمایند.

 جلیلیان اظهار داشت:در خصوص تکریم ارباب رجوع در بازرسی‌های بعمل آمده با تسریع در پاسخ به شکایات مشتریان در اولین فرصت با راه اندازی سامانه شکایات و پاسخگویی حضوری یا تلفنی به سئوالات مطرح شده و ایجادسیستم کنترل سیستماتیک شعب بالاخص دستگاه‌های خودپرداز جهت رفاه حال مشتریان در جهت تسریع در امور  آنان وبالابردن ضریب امنیتی از طریق کنترل سیستماتیک برقرار است.

وی خاطر نشان کرد:واحد بازرسی از طریق سیستم‌های سیستماتیک و مانیتورینگ در حال رصد کردن عملکرد همکاران میباشد تا در خصوص شکایت احتمالی مشتریان اقدام لازم انجام پذیرد و سامانه شکایت بازرسی جهت مشتریان در نظر گرفته شده است.

جلیلیان بااشاره به به طرح‌های جدید در بانک ملی ابراز داشت: بانک ملی استان با طرح جدید کانون جوانه‌ها به موضوع آموزش مفاهیم پولی و اقتصادی به کودکان و نوجوانان پرداخته و هجده هزار نفر کاربر جدید جذب نموده و تاثیرات آن در جامعه، علاوه برفرهنگ سازی پس انداز و آگاهی بخشی در امور بانکی می‌باشدوبا ارایه مطالب علمی، داستان، شعر، موسیقی و طراحی بازی‌های هدفمند در خدمت کودکان است و محتوای این سایت به آدرس  (Kids.bmi.ir) قابل دسترسی می‌باشد.

وی به پروژه‌های عمرانی این بانک اشاره کرد و گفت:: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، عملیات بازسازی در مناطق زلزله زده شعب ثلاث باباجانی، مرکزی و امام سرپلذهاب، مرکزی و فرهاد قصرشیرین مرکزی و ۲۲ بهمن گیلانغرب و گهواره پایان یافته و تحویل و راه اندازی آن‌ها به انجام رسیده و در شهرستان‌های دیگر شعب مرکزی، چقاگلان، امام خمینی کرمانشاه، مرکزی هرسین نیز بازسازی به اتمام رسیده است. در ضمن برای ساخت سه مدرسه در مناطق زلزله زده با نوسازی مدارس عقد قرارداد گردیده و در حال اجرا می‌باشد. همچنصب و راه اندازی حداقل ده سایت خودپرداز در سطح استان به انجام رسیده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری به رفع مشکلات کلی جامعه در بخش‌های مختلف اظهار داشت بانک ملی استان کرمانشاه با داشتن نیرو‌های خدوم، شایسته و متعهد خود ضمن شناسایی مشکلات و با طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی و بر اساس ابلاغیه‌های بانک مرکزی تلاش خواهد کرد آن طور که شایسته مردم  استان در بخش‌های مختلف است خدمات خود را ارائه دهد و مطمئناً با لبیک به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری و به کار گیری روش‌های علمی علاوه بر برنامه‌هایی که انجام گردیده شاهد رشد و تعالی این بانک و رضایت مردم از عملکردمان خواهیم بود و از اطلاع رسانی اصحاب رسانه کمال تشکر را دارم.

 هر چه زمان می‌گذرد، اهمیت «قلم» و «آن چه می‌نویسد» برای انسان آشکارتر می‌شود. رسانه‌ها امروز جزء جدایی ناپذیر زندگی هستند و «خبر» به نیازی اساسی مبدل شده است. این روز‌ها هر شخصی می‌تواند یک «رسانه» باشد و خبری را در سطحی فراگیر منتشر کند. در دنیایی که مشخص کردن خبر «صحیح» از خبر «ناصحیح» بسیار مشکل شده و راستی آزمایی اخبار با چالش جدی رو به روست، رسانه‌های صادق و درستکار که به دست خبرنگاران صدیق و پاک دست اداره می‌شوند، مورد توجه اند.

بانک ملی از دیرباز با رسانه‌ها ارتباط تنگاتنگ داشته و به اهمیت حرفه آن‌ها به خوبی واقف است. اینجانب به نمایندگی از همه همکارانم در این بانک، فرا رسیدن روز خبرنگار که به برکت خون شهید محمود صارمی زنده نگه داشته شده را به همه تلاش گران این عرصه تبریک می‌گویم و برای همه رسانه‌ها و خبرنگاران پرتلاش، آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار