مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان از توزیع بسته حمایتی لاستیک و روکش صندلی رایگان به رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: در راستای حمایت از ناوگان تاکسیرانی اصفهان رانندگانی که سامانه هوشمند داشتند، از پرداخت هزینه کارت شهری معاف شدند.
کد خبر: ۷۶۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 04 August 2019

هادی منوچهری در مورد ارائه بسته‌های حمایتی به ناوگان تاکسیرانی اصفهان اظهار کرد: طرح سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی که از سال 90 آغاز شد، به دلایل مختلف فنی و فرهنگی متوقف شد که شهروندان و رانندگان در این موضوع همکاری نکردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان تصریح کرد: 7 هزار 500 راننده تاکسی بین سال‌های 90 تا 93 از این طرح استفاده کردند و در ادامه دو بار بار مدیریت شهری در اصفهان تغییر کرد و این مشکل باقی ماند تا اینکه در سال گذشته که عملا در این سال‌ها نصب نمی‌شد، مجددا به چرخه بازگشت.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی برای نصب این سامانه به صورت نقدی بین 1.5 تا 2 میلیون تومان و به صورت غیرنقدی نیز بین 2.5 تا 3 میلیون هزینه پرداخت کرده بودند و نسبت به بی‌استفاده ماندن آن مطالبه داشتند.

منوچهری با اشاره به افزایش استفاده از تاکسی‌های اینترنتی، گفت: با رشد تاکسی‌های اینترنتی به عنوان رقیب جدی ناوگان تاکسی‌رانی، شورای شهر با هدف حمایت ارائه بسته‌های حمایتی به ناوگان تاکسی‌رانی را تصویب کرد.

وی اضافه کرد: این طرح از سال گذشته آغاز شد و تاکنون بیش از 85 درصد از افرادی که از سامانه هوشمند استفاده می‌کنند که 90 درصد از رانندگان می‌شوند، بسته حمایتی لاستیک خود شامل 2 حلقه لاستیک را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان عنوان کرد: همچنین با هدف ارائه خدمات بهتر ناوگان به شهروندان و تغییر در شرایط ظاهری ناوگان طرح ارائه روکش صندلی رایگان به تاکسی‌ها آغاز شده، این طرح از مرکز شهر شروع و تاکنون 10 درصد نیز توزیع شده و برای 90 درصد مابقی نیز با پیمانکار به توافقات اولیه رسیده‌ایم که تا پایان سال این بسته نیز به صورت کامل توزیع خواهد شد.

وی به دیگر بسته حمایتی اشاره کرد و گفت: معافیت رانندگان از پرداخت هزینه کارت شهری حمایت دیگری بود که از رانندگان صورت گرفت و به صورت کامل این طرح در اصفهان اجرایی شد و رانندگانی که از این سامانه استفاده می‌کنند، از این بسته حمایتی استفاده کردند.

منوچهری در مورد سامانه QR کد یا کیف پول الکترونیکی توضیح داد: در این طرح شهروندان از طریق کدهایی که در خودرو نصب شده کرایه‌اش را پرداخت می‌کند ولی از آن‌جایی که اجرای این طرح‌ در شهرهای مختلف با مخاطرات و شکست روبرو شده سعی کردیم روی این موضوع تامل بیشتری کنیم تا با احصا خطاهای این طرح، محسناتش را استفاده و این طرح را تا یک و نیم ماه آینده اجرایی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار