در مراسم افتتاحیه نود و هفتمین نمایندگی رسمی لاستیک بارز در رشت مطرح شد؛
تابناک / مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز گفت: ۴۵ درصد نیاز بازار داخل توسط گروه صنعتی بارز تأمین می‌شود و علی رغم تمامی تحریم‌های ظالمانه توانسته‌ایم با حمایت دولت و یاری خداوند مواد اولیه لازم را تأمین نماییم.
کد خبر: ۷۶۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 31 July 2019
تایرهای تولیدی بارز در رقابتی شانه‌به‌شانه با تایرهای خارجی قرار دارند/ ۴۵ درصد نیاز بازار داخل توسط گروه صنعتی بارز تأمین می‌شود
 
تابناک / مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز گفت: ۴۵ درصد نیاز بازار داخل توسط گروه صنعتی بارز تأمین می‌شود و علی رغم تمامی تحریم‌های ظالمانه توانسته‌ایم با حمایت دولت و یاری خداوند مواد اولیه لازم را تأمین نماییم.

 

در مراسم افتتاحیه نود و هفتمین نمایندگی رسمی لاستیک بارز در رشت، علیرضا یحیی زاده مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با توجه به نزدیکی ایام فصول کشاورزی، حجم مورد نیاز تایرهای رینگ ۱۶ نیسانی را در اختیار شبکه نمایندگی‌های رسمی بارز در استان گیلان قرار دهیم، گفت: گروه صنعتی بارز در دو کارخانه کرمان و سنندج با تکنولوژی کنتیننتال آلمان تولید محصول تایر دارد.

وی ادامه داد: کنتیننتال آلمان در محصولات مختلف در سطح جهانی رتبه ۲ و ۳ را در اختیار دارد و ما در گروه صنعتی بارز توانسته‌ایم با همکاری و کمک مرکز تحقیقات و نوآوری گروه صنعتی بارز، این تکنولوژی بومی شود و تایرها با شرایط آب و هوایی ایران هماهنگ شده است.

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز با بیان اینکه محصولات بارز به مدت ۳۰ ماه از تولید مشمول گارانتی است، افزود: در تست‌های مقایسه‌ای تایرهای تولیدی بارز نسبت به تایرهای وارداتی کیفیت برابری داشته است.

وی با بیان اینکه در صورت تامین مواد اولیه لازم توان افزایش تولید در سایت سنندج تا روزانه ۲۵۰۰ حلقه تایر تا پایان سال وجود دارد تأکید کرد: ۴۵ درصد نیاز بازار داخل توسط گروه صنعتی بارز تأمین می‌شود و علی رغم تمامی تحریم‌های ظالمانه توانسته‌ایم با حمایت دولت و یاری خداوند مواد اولیه لازم را تأمین نماییم.

یحیی زاده در پایان تأکید کرد: در جلسه امروز از نمایندگان خود خواستیم تا تایرهای خود را تنها به قیمت مصوب به فروش برسانند و از مشتریان نیز درخواست می‌کنیم که خرید خود را از نمایندگی‌های رسمی انجام دهند و درصورتی‌که قیمت محاسبه‌شده برای آنان بیشتر قیمت مصوب بوده است آن را جهت بررسی اطلاع دهند.

محمد هادی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و خدمات خودرو شهرستان رشت با اشاره به کمبود لاستیک در کشور گفت: از شهریورماه سال ۹۷ کمبود لاستیک، ارز دولتی برای واردات لاستیک تخصیص نیافت و این موضوع سبب کاهش واردات شد و باید اعتراف کنیم که تولیدات داخلی نمی‌تواند تمامی نیاز بازار را تأمین نماید.

وی ادامه داد: در اواخر سال ۹۷ مجدداً جهت تنظیم بازار ارز نیمایی ۸۵۰۰ تومانی برای واردات لاستیک اختصاص یافت که البته این میزان نیز کفایت لازم را نداشت.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و خدمات خودرو شهرستان رشت با بیان اینکه در سطح نمایندگی‌های شهرستان رشت مقرر شد تا با ارائه سند و مهر شدن آن لاستیک مورد تقاضای مشتری با قیمت مصوب ارائه شود تا با این کار از احتکار خانگی جلوگیری شود.

وی با اشاره به کمبود لاستیک پرایدی و نیسانی، گفت: این وعده داده شده است تا میزان مورد نیازی از تقاضای لاستیک نیسانی به‌زودی به شهرستان رشت تخصیص یابد.

هادی ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی نمایندگی یوسفی در رشت، تأکید کرد: افتتاح چنین مجموعه‌هایی سبب افزایش سهمیه استان گیلان در این زمینه می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: لاستیک پرایدی در تهران به قیمت ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که در شهر رشت با قیمت مصوب ۳۵۰ هزار تومان ارائه می‌گردد.

در ادامه محمد یوسفی نماینده رسمی لاستیک بارز در رشت با بیان اینکه یکی از اهداف مجموعه نمایندگی یوسفی افزایش سهمیه استان گیلان بوده است، تأکید کرد: در روزهایی که لاستیک بسیار نایاب شده است در تلاش هستیم بتوانیم این فضا را در استان گیلان ایجاد نماییم.

وی با بیان اینکه افزایش حمایت از تولیدات داخلی دیگر هدف راه‌اندازی این مجموعه بوده است، تأکید کرد: شرکت بارز با استفاده از فناوری کنتیننتال آلمان که یکی از برندهای مطرح و قدرتمند تولید لاستیک در جهان است تولیدات خود را در بازار ارائه می‌کند.

یوسفی ادامه داد: به همین دلیل بارز در همه انواع آب‌وهوا مناسب است و از نظر کیفیت نسبت به تایرهای چینی بسیار در سطح بالاتری قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: لاستیک های TBR باری شامل ارز دولتی شده است اما تایرهای رادیال سواری شامل این موضوع نیست که سبب بروز مشکل در نحوه توزیع تایر سواری در کشور شده است.

تصاویر از فرهام صفایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار