معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به کمبود سرانه‌ها در شهرستان بهارستان گفت: باید نسبت به تراکم جمعیتی شهرستان بهارستان اقدام عملی و اجرایی مؤثری صورت پذیرد.
کد خبر: ۷۶۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 30 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد تقی‌زاده عصر امروز در آئین معارفه شهردار گلستان با اشاره به لزوم برنامه‌محور بودن شهرداری‌ها اظهار داشت: مشارکت‌پذیر بودن مدیریت شهری و شهروندان در مسائل شهر می‌تواند در ساخت و سازها و اصول شهرسازی گام‌های مثبتی را به همراه داشته باشد که در این زمینه آموزش بهترین گزینه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه توسعه و نگاه به موضوعات شهری باید به صورت یکپارچه و کامل از سوی شهرداری انجام پذیرد افزود: مسائل اجتماعی باید یکی از مباحث و رویدادهای مهم در شهرها باشد تا با آموزش بتوان بسیاری از هزینه‌های مسائل شهری را کاهش داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران به انعطاف‌پذیر بودن مدیریت شهری در برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری باید برای زیست مطلوب تلاش مضاعف انجام دهد که این امر براساس برنامه‌های مدوّن محقق می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: توان بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و انسانی با هنرمندی شهرداران می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند و در حوزه کمبود سرانه‌ها نیز در تمامی زمینه‌ها باید نسبت به تراکم جمعیتی شهرستان بهارستان اقدام عملی و اجرایی مؤثر صورت پذیرد.

وی سپس با تأکید بر پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع افزود: تکریم ارباب رجوع نباید به شکل فرمالیته باشد بلکه باید به صورت اقناعی به مطالبات شهروندان پاسخ داده شود و رضایت آن‌ها جلب شود، مردم شهر گلستان ابتدایی‌ترین حقوق خود را از شورا و شهردار مطالبه دارند که باید این موضوع با جدیت پیگیری شود.

در ادامه این نشست مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان بیان کرد: شهردار جدید گلستان باید در تمامی حوزه‌ها برای توسعه با برنامه‌ریزی مناسب گام بردارد و پروژه‌های عمرانی تعطیل و نیمه تعطیل شهر را آغاز کند و در این راه بنده حامی شهردار خواهم بود.

وی همچنین به عدم دخالت اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در حوزه شهردار تأکید کرد و گفت: قریب به 70 درصد از سرقت‌ها در سطح شهر گلستان به دلیل نبود پارکینگ ‌و پارک خودروها در معابر است که نباید مجوز ساخت و ساز بدون پارکینگ صادر شود و اگر مسئولی در این راه خطا کند با او برخورد قاطعی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار