کد خبر: ۷۶۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 26 July 2019

استاندار مازندران در سفر وزیر صمت به مازندران گفت: از وضعیت موجود صنعت در استان راضی نیستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای پر کردن جاهای خالی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد حسین‌زادگان صبح امروز در سفر وزیر صمت به مازندران در جلسه کارگروه رفع موانع تولید صنعتی به مازندران با بیان اینکه مازندران از ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد، اظهار کرد: در دوره وزارت شما اتفاقات خوبی در مازندران افتاد و تلاش‌های شبانه‌روزی در حوزه صنعتمازندران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با حمایت‌های دولت شاهد راه‌اندازی خط تولید جدید و احیای واحدهای نیمه‌تعطیل بودیم، افزود: ظرفیت‌های استان در حوزه صنعت بالاست و باید نسبت به این موضوع توجه شود برای احیای آن تلاش شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه به فرمانداران گفتیم در حوزه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، خودشان در واحدهای صنعتی و مسائل مربوط به بانکی واحدهای صنعتی ورود کنند و مشکلات صنعت و تولید کنندگان را برطرف کند تا به عرصه تولید بازگردند، گفت: از وضعیت موجود صنعت در استان راضی نیستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای پر کردن جاهای خالی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران در صنایع پایین‌دستی فولاداستعداد بالایی دارد، تصریح کرد: صنعت فولاد صنعت آبری است اما در مازندران که ما بر روی آب هستیم به این موضوع توجه نشده است.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه مقدمات مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده است حتی با ریاست مجلس هم مکاتباتی انجام گرفت؛ افزود: صنایع می‌تواند در غرب مازندران با ایجاد اشتغال مشکل بیکاری را حل کند.

وی با اعلام اینکه مناطقی که از مازندران منطقه حفاظت شده البرز مرکزی نیستند، خاطر نشان کرد: در بخش معدن در غرب و استان معادن ارزشمندی وجود دارد باید از این ظرفیت استفاده مناسب را ببریم و ساز و کار مناسبی برای آن تعریف کنیم که به آنتوسعه پایدار که از آن حرف می‌زنیم برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار