چهارمین دوره آموزشی ملی با عنوان طرح اسلام ناب ویژه دانشجویان و طلبه های ایرانی و برخی کشورهای دیگر که از ۱۹ تیرماه در شهر آبعلی شروع شده بود دوشنبه شب پایان یافت.
کد خبر: ۷۶۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 23 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ این طرح با مشارکت سازمان بسیج دانشجویی کشور در محل اردوگاه سیدالشهدای آبعلی شهرستان دماوند در شمال شرق تهران برگزار و هدف از آن حرکت در مسیر فعالیت های تبلیغی و تربیتی جوانان انقلاب اسلامی اعلام شده بود.

این دوره آموزشی برای دانشجویان تا یکم مرداد، طلبه‌ها تا ۲۸ تیر، خواهران از ۲۳ تیر تا یکم مرداد و بخش بین‌الملل شامل دانشجویان کشورهای عراق، یمن و بحرین از ۲۳ تیر تا یکم مرداد ادامه داشت.

در مراسم پایانی این دوره آموزشی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به سخنرانی پرداخت و گفت:‌ آموزه‌های اسلام ناب زمینه تثبیت و تعمیق مبانی و آرمان‌های فطری و جهانی انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

محمدجواد نیک‌روش با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیز باید پرچم حضور و نقش جوانان بسیجی برافراشته باشد اظهارداشت: در این طرح دانشجویان با دنیایی متفاوت از دریچه نگاه مقام معظم رهبری آشنا شدند.

وی ادامه داد: آنچه از تعابیر بسیار عمیق و معنادار و قابل‌بسط مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد، نظریه نظام انقلابی است که اگر به‌دنبال تبیین این نظریه هستیم، به‌دنبال تحقق آن نیز باشیم و طبیعی است جز با مبانی مستحکم، این مهم محقق نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار