مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: در کنار بررسی اهلیت سرمایه گذار باید تکریم متقاضیان سرمایه گذاری در استان مورد توجه قرار گرفته و درخواستها بدقت بررسی شود.
کد خبر: ۷۶۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 22 July 2019

سرمایه گذاران باید مورد تکریم قرار بگیرند

به گزارش تابناک قزوین ،مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین اظهار داشت: اثبات اهلیت سرمایه گذاری برای ما اهمیت دارد و باید در ابتدای کار این موضوع اثبات شود.

وی بیان کرد: سرمایه گذار وقتی جوان است باید نوع برخورد ما مناسب باشد تا موجب جلب رضایت متقاضیان شود و حتی اگر جواب ما منفی است باید توأم با احترام باشد.

علیخانی یادآور شد: هر تصمیمی که در این ستاد گرفته می‌شود به صورت جمعی است و پس از بررسی درخواست و ویژگی‌های مالی، اهلیت، توانمندی و تخصص افراد به جمع بندی می رسیم.

وی گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به عنوان نماینده دولت باید تکریم ارباب رجوع را مورد توجه قرار دهند و با نگاه کارشناسی درخواست‌های سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین تصریح کرد: باید درست تصمیم بگیریم و در شرایط حساس کنونی نگذاریم سرمایه گذار به راحتی از استان خارج شود زیرا اشتغال ما در گرو اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی و خدماتی و گردشگری است.

در ادامه چند متقاضی سرمایه گذاری در استان درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار