مدیرعامل سازمان بیمه سلامت عنوان کرد
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بااشاره به اینکه درکشورهای توسعه یافته سهم نیروی انسانی در تولید ثروت بالای۸۵درصد است،گفت:از ایده ها و نظرات نیروی انسانی درپیشبرد اهداف بیمه سلامت استفاده می شود.
کد خبر: ۷۶۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 21 July 2019

سهم ۸۵ درصدی نیروی انسانی در تولید ثروت

طاهر موهبتی در مراسم اختتامیه نخستین رویداد هم اندیشی بیمه سلامت که امروز برگزار شد، گفت: استفاده از خلاقیت و توانایی کارکنان و کارمندان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف سازمان ها دارد و سازوکار لازم برای استفاده از این ایده ها وجود دارد.

وی گفت: در این خصوص زمینه و فرایندی را طراحی می کنیم که تیم های استانی در مدیریت ما نقش داشته باشند و برای کسانی که پیشنهاددهنده هستند بیشتر از تشویق، اجرای ایده مهم است.

موهبتی با تأکید بر اینکه سازوکار استفاده از این ایده در بیمه سلامت وجود دارد، گفت: در مدیریت منابع بخش قابل توجهی از ایده ها و خلاقیت نیروی انسانی در نظر گرفته می شود و کمیته ای برای اجرایی شدن در شکل عملیاتی بروز و ظهور کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، در بخش مدیریت منابع و بیمه رایگان، پیشنهادات و نظرات خلاقانه و ایده پرداز نیروی انسانی توانسته ما را در این راه کمک کند و برنامه های ویژه ای را نیز اجرایی کرده ایم.

وی تأکید کرد: در بخش آی تی، حذف دفترچه و جایگزین کردن کارت هوشمند پیشنهادات خوب و زیادی به دست ما رسید که از آنها به بهترین صورت استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین منابع ملی هر کشوری است، گفت: در کشورهای توسعه یافته سهم نیروی انسانی در تولید ثروت بالای ۸۵ درصد است و خلاقیت و تفکر نیروی انسانی به افزایش بهره وری در سازمان ها کمک مؤثری کرده است و اگر در مدیریت از نظرات آنها استفاده کنیم، به طور حتم توفیقات بیشتری حاصل می شود.

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار