سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین:
لزوم ابلاغ بند 2 مصوبه لایحه کارگروه رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: در حال حاضر مصوبات موجود به نفع تولید است اما تفسیر برخی مدیران برخلاف مسیر تولید است، در حالی که تفسیر در جهت تولید موجب رونق تولید می شود.
کد خبر: ۷۶۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 21 July 2019

تفسیر قوانین در جهت تولید، موجب رونق تولید می شود

به گزارش تابناک قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست امور اقتصادی استاندار در جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به بند دو مصوب کارگروه رفع موانع تولید بیان کرد: بند دو مصوبه لایحه کارگروه رفع موانع تولید باید از سوی دستگاههای مربوطه بدون کم و کاستی به واحدهای تولیدی ابلاغ شود.

وی گفت: اگرچه برخی مصوبات ممکن است مشکلاتی را برای تولید ایجاد کند اما با توجه به بررسی های موجود، مصوبات خوبی در سطح کارگروه تسهیل در سطح کشور ایجاد شده است.
سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: در حال حاضر مصوبات موجود به نفع تولید است اما گله مندی ما تفسیر برخی مدیران برخلاف مسیر تولید حرکت می کنند در حالی که تفسیر در جهت تولید موجب رونق تولید می شود.

حبیبی عنوان کرد: برخی مقاومتها در مقابل تولید وجود دارد که روند رسیدگی و سیستم اداری از این نوع است، این مصوبات باید به واحدهای تولیدی ابلاغ شود و اگر سیستم بانکی و دستگاههای خدمات‌رسان در مقابل این مصوبات مقاومت کنند، با آنان برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به عدم آگاهی واحدهای تولیدی از مصوبات افزود: گاها واحدهای تولیدی به دلیل ناآگاهی این مصوبات را پیگیری نمی کنند و این در حالی است که باید به طور کامل در جریان مصوبات قرار گرفته و مطالبه گر حقوق خود باشند.

سرپرست امور اقتصادی استانداری ادامه داد: دستگاهها نیز باید این مصوبات را در راستا و به نفع تولید اجرایی کرده و مطالبه گر اجرای این مصوبات از سوی واحدهای تولیدی باشند.

حبیبی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر تولید اضافه کرد: با توجه به راهبرد سال از سوی مقام معظم رهبری، سیاست دولت، حمایت از تولید است و بر همین مبنا سیاستهای اقتصاد مقاومتی را اجرا یی می کند.

وی گفت: اما متاسفانه ایراد کار نه در دستورالعملها، نه در عملکرد بخش خصوصی و حوزه تولید است بلکه در روند اجرای مصوبات و حمایت ما از تولید است این در حالی است که واحدهای تولیدی نیز باید در جریان مصوبات قرار بگیرند و از حقوق خود آگاه شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار