مدیر‌کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری:
مدیر‌کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت:حمایت از کارگران به عنوان بازوان اصلی اقتصاد، مولفه ای مهم برای تحقق رونق تولید به عنوان شعار امسال است.
کد خبر: ۷۶۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ 20 July 2019

 

حمایت از کارگران، مولفه ای مهم در تحقق رونق تولید

به گزارش تابناک قزوین ،اسد اله حمزئی مدیرکل سیاسی، انتخابات  و تقسیمات کشوری و دبیر کمیسیون امنیت کارگری استان در دیدار  با اعضای هیات مدیره کانون شورای اسلامی کار استان ضمن بیان فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری" در خصوص رسیدگی به مطالبات این قشر معزز و رفع موانع از پیش پای تولید کنندگان" بیان داشت :حذف بروکراسی زائد اداری، تخصیص ارز یارانه ای و انتقال تکنولوژی روز باعث دلگرمی بیشتر تولید کنندگان و افزایش کیفیت محصولات تولیدی خواهد شد که اجرای این سیاست به معنای اجرای منویات مقام معظم رهبری همان "رونق تولید" است.


وی  در ادامه اظهار داشت: جامعه کارگری به عنوان سنگربانان خط مقدم جنگ با سلاح کار و تلاش و افزایش تولید داخلی با همکاری مدیران عرصه تولید و صنعت می تواند حماسه اقتصادی را بوجود آورد.
حمزئی تصریح کرد:قرار گرفتن این دو قشر یعنی کارگر و کارفرما در کنار یکدیگر، سود خود را در سود دیگری دانستن، رفاه و آسایش خانواده خود را در رفاه و آسایش دیگری دیدن، امنیت شغلی خود را در حفظ سرمایه تولید کننده دانستن می تواند نقش بسزایی را در حوزه تولید و کارگری ایفا نماید.
وی در ادامه نقش آموزش را در بهبود  کیفیت تولید ( بعنوان سرمایه انسانی کار) بعنوان یکی از مولفه های پیشرفت و توسعه پایدار کشور عنوان کرد.

حمزئی در پایان یاد آور شد: مسئولین نهایت سعی و تلاش خود را جهت کاهش مشکلات این قشر عزیز و زحمتکش به عمل آورده و از آنان خواست که در رفع مشکلات در کنار مسئولین حضور داشته باشند.

شایان ذکر است در این دیدار  رئیس کانون شوراهای اسلامی کار به بیان نقطه نظرات خود در حوزه کارگری،  هیات های حل اختلاف، واگذای های مراکز تولیدی در قالب اصل 44 قانون اساسی بیان داشت و اعلام آمادگی کرد که در کنار مسئولین در جهت رفع موانع تولید و ایجاد انگیزه در بین کارگران و کارفرمایان همکاری لازم را داشته باشند و در ادامه  برخی از اعضاء کانون نیز دیدگاه های خود را در رابطه با حوزه کارگری ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار