در صورت بروز جنگ با اسرائیل ما وارد الجلیل خواهیم شد، مقاومت با هزاران موشک اسرائیل را به عصر حجر برمی‌گرداند، ایران هرگز آغازگر جنگ با آمریکا نخواهد بود و آمریکا می‌گوید ما خواستار جنگ با ایران نیستیم» چکیده‌ای از سخنان طولانی سید حسن نصرالله دبیر حزب‌الله لبنان در سخنرانی سالروز جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل بود که توسط امام‌جمعه فیروزآباد از تریبون نماز جمعه فیروزآباد بیان شد.
کد خبر: ۷۶۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 19 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد بابیان این‌که امنیت کشور خط قرمز نظام اسلامی اظهار داشت: در چهارشنبه هفته پیش، نوزدهم تیرماه محل استقرار مقرهای عملیاتی و آموزشی گروهک‌های ضدانقلاب در کردستان عراق موردحمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: این عملیات با حمله موشکی، پهبادی و توپخانه‌ای همراه بود که بسیاری از مقرها و گروه‌های ضدانقلاب متلاشی شدند.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: این هشداری بود به همه‌کسانی که امنیت ما را به خطر می‌اندازد، چه استکبار جهانی که در رأس آمریکای جنایتکار بوده و چه گروهک‌ها و احزاب سیاسی موجود در منطقه چراکه ایران اسلامی هیچ تعارفی در مسئله امنیت کشور ندارد و با جریان ایذایی که کشور را به خطر بیندازد مقابله جدی خواهد داشت.

هاشمی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ۵ مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و فرمایش رهبر انقلاب اسلامی بیان داشت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است و عمده هدف در این قرارگاه تبیین نظام و انقلاب اسلامی بوده چراکه تبیین ازجمله مأموریت‌های همه انبیا بوده است.

وی اضافه کرد: تبیین یعنی بیان حقیقت، چراکه خیلی‌ها حقیقت را درست درک نکرده می‌توان گفت بیان و تفهیم حقیقت به جامعه بهترین راه از طریق تریبون نماز جمعه است.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: در نماز جمعه هم مسائل سیاسی مبتلابه بیان می‌شود که همان مسائل و مشکلات فرهنگی منطقه اقامت جامعه است و هم مشکلات سیاسی که مبتلابه کشور و جهان است.

هاشمی‌زاده با اشاره به رسالت نماز جمعه خاطرنشان کرد: رسالت نماز جمعه در دو بخش اعتقادی و سیاسی باید به جامعه تفهیم و آگاهی داده شود به‌طوری‌که القاء شبهات بدخواهان دین و نظام نتوانند مردم را گرفتار شک و تردید کند.

وی تصریح کرد: در قرارگاه نماز جمعه مسائلی از قبیل امید دادن به جوانان و اقشار مختلف مردم تبیین می‌شود.

امام‌جمعه فیروزآباد افزود: رفتار پدران و مادران در نحوه برخورد با فرزندان در خانواده‌ها، اجتناب از دروغ، تهمت در کسب‌وکار، مسائل و مشکلات هفته گذشته را چه در بعد کشوری و چه در بعد جهانی از تریبون نماز جمعه اعلام می‌شود.

هاشمی‌زاده ادامه داد: نماز جمعه ایجادکننده اتحاد میان همه اقشار جامعه بوده و تفکر انقلابی، افزایش کارآمدی نظام و تقویت روحیه انقلابی ازجمله موردی است که از طریق تریبون نماز جمعه تحقق پیدا می‌کند و حمایت از مدیرانی که در خدمت نظام و انقلاب و مردم شریف هستند ازجمله وظایف تریبون نماز جمعه است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله در سالروز جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل بیان داشت: سید حسن نصرالله در این سخنان می‌گوید طبق منطق و زمان، نه بر اساس علم غیب، این فرصت داریم که من در قدس نماز بخوانم و این جمله تهدید جدی برای فروپاشی اسرائیل غاصب است.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: این سخنان پس از سخنرانی مقام معظم رهبری در سال ۹۴ مبنی بر این‌که اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، اکنون دبیر کل حزب‌الله لبنان نیز بشارت از نابودی اسرائیل می‌دهد.

هاشمی‌زاده بابیان چکیده‌ای از سخنان طولانی سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: نتانیاهو بداند ایران هرگز از سوریه بیرون نخواهد رفت، امروز ایران و روسیه از هر زمان دیگر با یکدیگر نزدیک‌ترند، ما با روسیه دوستیم اما از این کشور دستور نمی‌گیریم، حزب‌الله تعداد یگان‌های رزمی خود را در سوریه کاهش داده است، بقای رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت غربی‌ها و انفعال اعراب است بخش خلاصه‌ای از سخنان سید حسن نصرالله بود.

«در صورت بروز جنگ با اسرائیل ما وارد الجلیل خواهیم شد، مقاومت با هزاران موشک اسرائیل را به عصر حجر برمی‌گرداند، ایران هرگز آغازگر جنگ با آمریکا نخواهد بود و آمریکا می‌گوید ما خواستار جنگ با ایران نیستیم» چکیده‌ای از سخنان طولانی سید حسن نصرالله دبیر حزب‌الله لبنان در سخنرانی سالروز جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل بود که توسط امام‌جمعه فیروزآباد از تریبون نماز جمعه فیروزآباد بیان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار