کد خبر: ۷۶۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 18 July 2019

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کار سازمان امور مالیاتی این است که مالیات را از بخش‌های مختلف جمع کند و به تولید هدایت شوند، اما اکنون این کار به صورت نافص صورت می‌گیرد، زیرا سیاست‌های کلان مالیاتی کشور معیوب است.
به گزارش تابناک کرمان به نقل از فارس، یدالله موحد امروز در سمینار علمی تخصصی «مالیات عادلانه، بستر رونق تولید» اظهار داشت: مأموران وصول مالیات به نفع دولت چه در زمان قدیم و چه در زمان حال یکی از قدرتمندترین افراد هستند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: داشتن ابزار‌های لازم برای دریافت مالیات کار بسیار خوبی است که باعث توسعه اقتصادی، خوداتکایی و رشد می‌شود و سازمان امور مالیاتی نماینده دولت در وصول مالیات محسوب شده و اقدامات این سازمان در راستای منافع دولت است.
موحد ادامه داد: کار سازمان امور مالیاتی این است که مالیات را از بخش‌های مختلف جمع کند و به تولید هدایت شوند، اما اکنون این کار به صورت نافص صورت می‌گیرد، زیرا سیاست‌های کلان مالیاتی کشور معیوب است و باید در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد پایه مالیاتی استان کرمان افزایش یافته است، بیان کرد: سالانه ورودی پرونده‌ها به هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی استان، سالانه ۴۰ هزار پرونده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: موانع اصلی رونق تولید در وضعیت کنونی فشار‌های مالیاتی و کمبود نقدینگی است.
سیاست‌های کلان مالیاتی کشور معیوب است
 

انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار