فرماندار خوی گفت:پایان ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی آیت‌الله خویی، تکمیل جاده خوی به رازی و خوی به اواوغلی، توسعه شبکه‌های سد انحرافی بویلاپوش، اتمام احداث پایانه رازی خوی و احداث مرکز تشخیص و درمان سرطان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۷۶۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 18 July 2019

بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی خوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدمحمدعابدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخی طرح‌ها در شهرستان خوی از ۵۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای اجرای این تعداد طرح پنج هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی ملی و استانی هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: اتمام ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی آیت‌الله خویی، تکمیل جاده خوی به رازی و خوی به اواوغلی، توسعه شبکه‌های سد انحرافی بویلاپوش، اتمام احداث پایانه رازی خوی، احداث مرکز تشخیص و درمان سرطان، توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب، احداث سه پل غیر همسطح، تکمیل شهرک کانی‌های غیرفلزی و گازرسانی به بخش صفائیه از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار خوی افزود: تکمیل طرح‌های بخش آب در اولویت طرح‌های عمرانی است و با اجرای شبکه‌های سد انحرافی بویلاپوش، آب کشاورزی ۶ هزار هکتار از روستاهای منطقه تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: گازرسانی به بخش صفائیه خوی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح‌های زیربنایی است و برای اجرای آن بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار