مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از امروز یارانه صادراتی به حساب صادرکنندگان سیب درختی استان واریزمی‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 18 July 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی  احمد دهقان در جلسه هماهنگی پرداخت یارانه صادرات سیب درختی  استان با بیان اینکه هدف وزارت جهاد کشاورزی، توسعه و حمایت از صادرات محصولات کشاورزی است،  اظهار کرد: از ۱۰۰ میلیارد ریال مشوق یارانه صادراتی مصوب برای صادر کنندگان سیب درختی استان، تا کنون ۷۰ میلیارد ریال آن جهت پرداخت به صادر کنندگان استان تخصیص یافته است.
 
دهقان افزود:  در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری مستمر این سازمان مشوق یارانه صادراتی به صادر کنندگان سیب درختی استان پرداخت می‌شود و پیگیر تخصیص مابقی اعتبار برای پرداخت به صادر کنندگان هستیم که به زودی محقق خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: یارانه صادراتی صرفاً به صادرکنندگانی پرداخت می‌شود که در سال ۱۳۹۶ اقدام به صادرات سیب درختی از مبادی قانونی نکرده و از سایر مشوق‌های صادراتی استفاده نکرده باشند، تعلق می‌گیرد.
 
دهقان خاطر نشان کرد: در قالب این طرح به ازای صادرات هر کیلو سیب‌درختی استان 1892  ریال یارانه صادرات به صادرکنندگان پرداخت می‌شود.
 
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ در حدود 53 هزار تن سیب درختی استان صادر شد، افزود: 46 نفر از صادر کنندگان سیب درختی واجد شرایط استان که با مراجعه به سامانه مشوق‌های صادراتی وزارت جهاد کشاورزی به آدرس http://eagri.maj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام اقدام کرده و از طریق اتحادیه صادرکنندگان میوه و تره بار استان نسبت به پیگیری دریافت یارانه صادراتی اقدام نموده اند ، مشمول دریافت این یارانه خواهند بود .


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار