کد خبر: ۷۶۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 18 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گلنگ زنی سالن فرهنگی -خیری آموزش و پرورش باشت عصر روز26 تیر با حضور رخشانی معاون نوسازی وزیر آموزش و پرورش و غلامرضا تاجگردون برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت 3000متر مربع و زیر بنایی حدود1300متر مربع در نزدیکی مصلی بزرگ شهر باشت ساخته می شود.

رخشانی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بودجه نوسازی مدارس در سال قبل 520 میلیارد تومان بود که در سال 98 این رقم 6برابرشد و به 3000میلیارد تومان افزایش یافت که جا دارد در همین جا از زحمات دکتر تاجگردون بعنوان رئیس کمسیون برنامه بودجه که نقش مهمی در این زمینه داشته  قدر دانی کنیم.

وی گفت: از مجموع کارهای نیمه تمام در بخش نوسازی مدارس، مشکل از اعتبارات نیست بلکه مشکلاتی با پیمانکاران وجود دارد که در نظر داریم این پروژه ها را به اتمام برسانیم و پروژه های که پیمانکار ندارند نیز آنها را فعال کنیم.

رخشانی گفت:200میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری بخاری های نفت سوز اختصاص داده شده که سعی داریم در مکانهایی که قابلیت دارند بخاری گاز سوز را جایگزین آنها کنیم.

معاون نوسازی وزیرآموزش و پرورش گفت: امیدواریم برای مهرماه 98 تا آنجای که امکان دارد در مدرسه ای شاهد بخاری نفت سوز نباشیم .

 در ادامه این سخنان تاجگردون گفت:جا دارد از آقای گوهرگانی بخاطر کمک به ساخت این پروژه تشکر کنم و از تاخیری که بوجود آمد نیز پوزش می طلبم.

گقتنی است، از مهمترین حواشی این آیین تاخیر حدود دو ساعته معاون نوسازی وزیر آموزش و پرورش ونماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و استقبال کم رنگ مردم شهر باشت باوجود تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی توسط مدیریت آموزش و پرورش شهر باشت بود. / باشت نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار