مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آماده سازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه پیش از پایان شهریورماه و آغاز مراسم اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 18 July 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: پروژه‌های تعریف شده این اداره کل برای اربعین حسینی در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌‌های لکه‌گیری، روکش آسفالت و تعمیرات گاردریل در مسیر منتهی به مرز چذابه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، گفت: نصب تابلوهای علائم، خط کشی محور و نصب نیوجرسی مسیر پس از اتمام کار تعریض و روکش محور توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: پیش از پایان شهریورماه کارهای اجرایی لازم در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه به پایان خواهند رسید.

بهرامی نیا با اشاره به اجرای دو پروژه دیگر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، ادامه داد: باید هرچه سریعتر تکلیف بستن دیوار در مسیری که کامیون‌ها در مرز چذابه در حال تردد از آن هستند، مشخص شود. پیمانکار در حال تکمیل سایت اختیاری است و اگر هرچه سریعتر تکلیف بستن این دیوار مشخص شود، کار محوطه سازی پیش از آغاز راهپیمایی اربعین به پایان می‌رسد اما با توجه به تردد کامیون‌ها در این مسیر، امکان محوطه سازی پیش از بستن این دیوار وجود ندارد.

وی بیان کرد: در مرز شلمچه نیز احداث گیت‌ها و سایه‌بان برای اتباع خارجی در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد این پروژه نیز پیش از شروع راهپممایی اربعین حسینی، به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار