مدیرکل دفتر امور امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در نشست شهرداران استان تاکید کرد: شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان از دو سال فرصت باقیمانده تا انتخابات خود جهت پیشرفت شهرها و حرکت به جلو استفاده کنند.
کد خبر: ۷۶۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 17 July 2019

شهرداران و روسای شورای شهر از فرصت باقیمانده در راستای پیشرفت شهرها استفاده کنند

به گزارش تابناک قزوین، دکتر کوشش تبار مدیرکل دفتر امور امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشوردر جلسه مشترک با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها،شهرداران استان و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان بیان کرد: شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان از دو سال فرصت باقیمانده تا انتخابات خود جهت پیشرفت شهرها و حرکت به جلو استفاده کنند.
در این نشست که با محوریت رونق سرمایه گذاری در شهرهای استان برگزار گردید اعضای حاضر در جلسه در خصوص تعامل فی ما بین بخش خصوصی و شهرداریها گفتگو کردند.
در ادامه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان مطالبی را در خصوص ضرورت تعدیل و به روز رسانی شیوه نامه سرمایه گذاری و تقویت قوانین و مقررات حوزه مدیریت شهری و ضرورت افزایش قدرت شهرداریها در حوزه سرمایه گذاری بیاناتی را مورد اشاره قرار دادند و مشکلات و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه دکتر کوشش تبار ضمن تبریک ایام دهه کرامت و روز شهرداریها به ضرورت فعلی کشور در خصوص توجه به موضوع سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار در شهرداریها اشاره کردند.
وی در ادامه افزود: مدت دو ساله باقیمانده از دوره شوراها ی اسلامی فرصت مغتنمی است برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در شهرداریها با محوریت پروژه هایی که قابلیت سرمایه گذاراری دارند و در این راستا همکاری و همدلی بین شهرداران و شوراها در ایجاد انگیزه اعتماد و جسارت در به بخش خصوصی مهم دانست و در این راستا حضور تفکری پیشرو و مجرب دراستان را که حاصل حضور استانداری با نگاه وسیع و اعتماد آفرین است دانست .
در پایان جلسه راهکار های بهره مندی شهرداریهای استان از تسهیلات کم بهره سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور جهت پروژه های درامدزا بررسی گردید
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار