فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق حرفه‌ای پراید سوار با ۱۸ فقره انواع سرقت در آبادان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 17 July 2019

سرهنگ سید محسن تقی زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و منزل در شهرستان آبادان، اکیپ ویژه‌ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انتشار چند کلیپ از سرقت سارقان با به‌کارگیری یک دستگاه خودروی پراید به شماره مشخص در فضای مجازی، مأموران آگاهی این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه و محل تردد او، مأموران به مدت ۱۲ ساعت در کمین مسیر سوژه قرار گرفتند که درنهایت سارق به همراه خودرو پراید سرقتی در دام پلیس گرفتار شد.

وی گفت: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات تعقیب و گریز در جاده ماهشهر به آبادان سارق مذکور را دستگیر و خودرویی را که با همان مشخصات در فضای مجازی منتشر شده بود و سرقتی هم بود را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان یادآور شد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی به ۱۸ فقره انواع سرقت شامل پنج فقره سرقت از مغازه و هفت فقره از منزل، چهار فقره سرقت داخل خودرو و دو فقره سرقت دوربین مداربسته اعتراف کرد.

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد: سارق همچنان با هماهنگی مقام قضایی برای تکمیل تحقیقات و دستگیری هم‌دستانش در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار