مدیرمسئول هفته نامه نقدحال گفت: رسانه‌های کرمانشاه در بین مردم دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.
کد خبر: ۷۶۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 16 July 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک، غلامرضا نوری علا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان نماینده فرهنگ، رسانه و خبرنگاران ضمن اشاره به عملکرد چند سال گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کرمانشاه دارای آثار تاریخی متعلق به حدود ۷۰۰۰ سال پیش است و هیچ استانی در کشور این ویژگی را ندارد.


وی افزود: کرمانشاه سرزمین نخبگان است؛ در حوزه خوش نویسی، نویسندگی، تاتر و موسیقی، هنرمندان این خطه سر آمد هستند.


مدیرمسئول هفته نامه نقدحال در ادامه بیان کرد: با این شرایط هنری، اما متاسفانه هنوز هم ایران فقط تهران است، چندین برابر بودجه استان‌ها در تهران خرج می‌شود و به استان ما اهمیتی داده نمی‌شود، کرمانشاه علی رغم همه مظلومیت ها، بزرگ بوده و بزرگانی دارد.


نوری علا با بیان اینکه بزرگترین بازار سرپوشیده خاورمیانه تاریکه بازار کرمانشاه مورد بی مهری مسئولین استانی قرار گرفته عنوان کرد: با اجرای طرح تعریض خیابان مدرس، اقتصاد این خیابان تضعیف شد.


وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید قدر منابع انسانی را بدانند اظهار داشت: متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردان این منابع انسانی نیست، خیلی کار‌ها و اتفاقات باید بیافتد تا یک مدیر آبدیده و ساخته شود و نباید به راحتی آن‌ها را کنار گذاشت؛ باید قبل از بزرگ شدن مشکلات، نظارت‌ها را بیشتر کرد.


نماینده فرهنگ و رسانه در پایان افزود: در بحث رسانه که من در خدمت مردم هستم، رسانه‌های کرمانشاه در بین رسانه‌های محلی ایران صاحب جایگاه ویژه‌ای هستند و باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و ان شاالله در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در حوزه فرهنگ و اقتصاد استان کرمانشاه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار