معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دو خدمت کار درمانی و گفتاردرمانی در درمانگاه هلال احمر راه‌اندازی ‌شد.
کد خبر: ۷۶۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 16 July 2019

آغاز کاردرمانی و گفتار درمانی در درمانگاه  هلال احمر قزوین

به گزارش تابناک قزوین ، جمعیت هلال احمر استان قزوین،دکتر فرهاد ارجمندی در این رابطه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر بر اساس اهدافی همچون تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هرگونه تبعیض میان آنها فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: توانبخشی یکی از وظایف عمده‌ای است که برای تاب‌آوری جامعه نقش اساسی و حائز اهمیتی دارد با برنامه‌ریزی و تقویت زیرساخت‌ها بدنبال فراهم ساختن بیشترین بهره‌وری در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هستیم.

ارجمندی بیان داشت: درمانگاه هلال احمر شامل بخش‌های مختلفی است که درحال حاضر دو بخش کار درمانی و گفتاردرمانی به بخش‌های این مرکز افزوده شد.

وی افزود: در بخش کاردرمانی خدماتی شامل درمان سکته مغزی، فلج مغزی، ضایعات نخاعی، ضایعات اعصاب محیطی، ضربه مغزی، بیماریهای ارتوپدی و مغز و اعصاب  و در بخش گفتار درمانی خدماتی شامل بیماریهای TBT، لکنت زبان، CVA، آپراکسیا، اختلال بلع، آموزش اختلالات گفتار و اختلالات حنجره ارائه می گردد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان همچنین یادآور شد: مرکز ارتوپدی فنی این جمعیت نیز خدماتی همچون ساخت و تعمیر انواع ارتز و پروتز، کفش طبی بریس، کمربند طبی، زانوبند طبی و کفی طبی را به مراجعان ارایه می‌دهد.

گفتنی است؛ درمانگاه جمعیت هلال احمر استان قزوین در سبزه میدان، خیابان هلال احمر، جنب اداره بهزیستی واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار