رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک:
امروز مسوولان بنیاد تلاش‌ می‌کنند با خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران بتوانند ذره‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها را جبران کنند.
کد خبر: ۷۶۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 16 July 2019

 

خدمات‌ فرهنگی و هنری به ایثارگران ارایه می‌شودبه گزارش تابناک قزوین، وحدت مهدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک با سید محمد موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار کرد.
در این دیدار، مهدی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌هایی خدمات ارایه می‌دهد که برای دفاع از ارزش‌های کشور جانفشانی و فداکاری کردند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک افزود: امروز مسوولان بنیاد تلاش‌ می‌کنند با خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران بتوانند ذره‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها را جبران کنند.
وی با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، از رییس اداره فرهنگ و ارشاد آبیک خواستار ارایه‌ی خدمات جهت غنی کردن اوقات فراغت به جامعه ایثارگران شد.
در ادامه جلسه، موسوی گفت: امروز هر آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های آنهاست به همین دلیل خدمات‌دهی به این عزیزان را افتخار می‌دانیم.
وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک هر امکانات و توانی داشته باشد در خدمات‌دهی به این قشر معظم دریغ نخواهد کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: باید بررسی‌های لازم انجام شود تا زمینه‌ی استفاده خانواده‌های شاهد و ایثارگر از کلاس‌های فرهنگی و هنری فراهم گردد.
گفتنی است: در این جلسه، جهت امضای تفاهم‌نامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارایه‌ی تخفیف کلاس‌های فرهنگی و هنری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بحث و تبادل‌نظر شد.
این کلاس‌ها شامل خوشنویسی، سینمای جوان، نمایش، هنرهای تجسمی، موسیقی، انجمن قرآن و نهج‌البلاغه می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار