مدیرکل بنیاد قزوین:
پیشرفت فیزیکی ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین 96 درصد است.
کد خبر: ۷۶۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 16 July 2019

پیشرفت فیزیکی ساخت توانبخشی قزوین 96 درصد است 

 به گزارش تابناک قزوین، جلسه‌ای با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با پیمانکار ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین برگزار شد.
در این جلسه، مسوولان بنیاد استان قزوین روند پیشرفت فیزیکی ساخت مجتمع یاد شده را مورد بررسی قرار دادند و بر افزایش سرعت اتمام پروژه تاکید کردند.
همچنین در جلسه فوق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تکمیل پروژه یاده شده نیازمند جذب اعتبارات بوده که در قالب اسناد خزانه تخصیص یافته است.  
وی افزود: با اعتبار بیش از 90 میلیارد ریالی که برای تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین جذب شده می‌توان این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رساند.
حقایق‌پور افزود: اکنون فاز نخست این پروژه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد و در مجموع نیز پیشرفت فیزیکی 96 درصدی دارد که تلاش می‌شود با توجه به اهمیت پروژه در سریعترین زمان به 100 درصد برسد.
در ادامه جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مجتمع یاد شده در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و زیربنای 7 هزار و 200 مترمربع در دو فاز ساخته می‌شود.
محمدبیگی افزود: کمبود اعتبارات از مهمترین مشکلات تکمیل مجتمع توانبخشی قزوین بوده که با تخصیص اعتبارات این مشکل برطرف شده و اکنون روند عملیات اجرایی آن با سرعت خوبی در حال انجام است.
گفتنی است: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین شامل بخش‌هایی مانند سالن ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز فیزیوتراپی، آمفی‌تئاتر، مرکز آب درمانی و اورژانس جهت استفاده عموم مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار