رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : یکپارچه سازی اراضی کشاورزی از طرح های مهم بحش کشاورزی استان قزوین است.
کد خبر: ۷۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 16 July 2019

یکپارچه سازی اراضی کشاورزی از طرح های مهم بخش کشاورزی

به گزارش تابناک قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار با یدالله ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین افزود : طرح یکپارچه سازی اراضی ضمن مصرف بهینه آب راندمان تولید محصولات کشاورزی را نیز افزایش خواهد داد.

وی اظهار داشت : امروز در بخش کشاورزی کمبود اب از جمله مهمترین دغدغه است که با توجه به شرایط موجود چاره ای جز حرکت بسمت روش های نوین آبیاری نداریم .

خمسه گفت : هدف دوستگاه جهاد کشاورزی و آب منظقه ای استفاده بهینه از منابع اب و خاک است نباید فرصت ها را برای پیشبرد اهداف توسعه ای از دست داد. با همفکری باید این نعمت الهی را برای تولید و همچنین برای نسل های آینده حفظ کرد .

 مدیر عامل شرکت آب منظقه ای قزوین هم در این جلسه با قدردانی از همکاری مسوولین جهاد کشاورزی و آب منطقه ای در پیشبرد اهداف توسعه اب و کشاورزی استان گفت :

دشت قزوین دشت منحصر بفردی در کشور است باید به همکاری هم این دشت را حفظ کرد .

یدالله ملکی افزود: باید کاری کرد در دوره ای که مسوولیت داریم آینده گان از اقدامات انجام شده راضی باشند. وی اظهار داشت : آب را باید حفظ کرد و نباید این منبع خدادادی را نابود کرد .

ملکی گفت : خرد شدن اراضی کشاورزی و استفاده از چاههای غیر مجاز دشت قزوین از بین خواهد برد. استان قزوین می تواتد الگوی مناسبی برای طرح های مصرف بهینه اب در بخش کشاورزی باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار