کد خبر: ۷۶۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 16 July 2019

کشاورزانی که محصول خود را تا تاریخ 15 تیر تحویل مراکز خرید شرکت غله داد. حدود 580 میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان گندم کار مازندران تاکنون پرداخت شد.  

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: این مبلغ مربوط به کشاورزانی بود  که محصول خود را تا تاریخ 15 تیر تحویل مراکز خرید شرکت غله دادند و  وجه گندم خود را دریافت کردند.

سید محمد جعفری افزود: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از 36 هزار و 123 تن گندم به ارزش 629 میلیارد و 710 میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله شد که با توجه به ثبت اطلاعات محموله های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفتند.

به گفته وی با پیگیریهای بعمل آمده گندم کارانی که تا پانزدهم تیر ماه محصول خود را تحویل مراکز خرید شرکت غله دادند مطالباتشان را به مبلغ 579 میلیارد و 922 میلیون ریال دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور اظهار امیدواری کرد : با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر گندم کاران مازندرانی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

جعفری تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

مازندران دارای ۴۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است که از این میزان ، در 67 هزار هکتار

محصول گندم کشت شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار