مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جایگزینی دستگاه‌های کارت‌خوان به جای پرداخت های سنتی صدقه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 15 July 2019

مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به طرح نوین این نهاد در پرداخت صدقات به شیوه الکترونیکی، اظهار کرد: برای تسریع در امر خدمات‌رسانی و سهولت در پرداخت صدقات، دستگاه‌های کارت‌خوان جایگزین پرداخت صدقات به روش سنتی می‌شود.

الهی راد بابیان اینکه طبق برنامه جدید به‌تمامی مأموران جمع‌آوری صدقات، دستگاه‌های پوز تحویل داده می‌شود، افزود: در این روش مشترکین، صدقات خود را از طریق کارت‌خوان پرداخت می‌کنند.

وی بابیان این‌که در سه‌ماهه نخست امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت شد، تصریح کرد: سهم مردم این استان در پرداخت صدقه به روش‌های نوین ۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی ضمن اینکه پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه، افزایش سرعت در پرداخت، کاهش سرقت و هزینه نگهداری صندوق‌ها را به دنبال دارد، گفت: بهره‌گیری از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف‌سازی هزینه کردها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد را به دنبال دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار