کد خبر: ۷۶۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 15 July 2019

برای اجرای طرح ۴۵ متری طرح تفضیلی شهر یاسوج با معرضان محلی حدود ۸۰ درصد توافق شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ، ،شهرداریاسوج گفت:بازگشایی معبر ۴۵ متری شرف آباد - زیرتل که بزرگترین خیابان طرح تفصیلی شهر یاسوج است، در دستور کار قرار گرفته و حدود ۸۰ درصد توافق های لازم با معارض های محلی برای آزاد سازی این طرح انجام شده است. نستهن مقدم افزود: عملیات اجرایی این طرح به طول پنج کیلومتر و عرض ۴۵ متر از بنسنجان شروع و با عبور از مناطق شرف آباد، دولت آباد و بخشی از زیرتل به جاده ساحلی قبل از پل سوم بشار متصل می‌شود.
وی با بیان اینکه کاهش بار ترافیکی، تسریع و تسهیل در عبور و مرور از مهمترین اهداف اجرای این طرح در شهر یاسوج است اضافه کرد:طرح پل چهارم بشار در ۲ سال گذشته تنها ۳۰ درصد پیشرفت کاری داشت اما با تلاش کارکنان شهرداری این طرح هم اکنون با  ۹۰ درصد پیشرفت کاری درحال اجرا است. 
وی افزود: این معبر مواصلاتی به طول پنج کیلومتر میدان انقلاب شهر یاسوج را به پل دوم رودخانه بشار متصل خواهد کرد و تحول چشمگیری را در زمینه تعدیل بار ترافیکی شهر یاسوج و نیز رفاه حال شهروندان و مسافرانی که از "پایتخت طبیعت ایران" عبور می کنند، ایجاد خواهد کرد.
مقدم مجموع هزینه های زیرساختی سال گذشته شهرداری یاسوج را افزون بر ۴۲۰ میلیارد ریال اعلام کردو گفت: در راستای ارتقاء زیرساخت های شهری گام های قابل توجهی برداشته شد.

نستهن مقدم افزود:از مجموع این اعتبار در حوزه زیرساخت در سال جاری ۱۴۰ میلیارد ریال آن مربوط به اجرای نهضت آسفالت (حدود ۱۷۰ هزار متر مربع آسفالت) در این شهر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار