كارگاه آموزشي ستون هاي اصلي شخصيت مديران ارشد براي توسعه مهارت ها و مديريت متعادل شخصي برگزار شد
کد خبر: ۷۶۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 15 July 2019

دومين كارگاه آموزشي ويژه مديران ارشد ويژه مديران ارشد برگزار شد

به گزارش تابناک قزوین ، پروفسور سيد صدرالدين نجاتي، استاد دانشگاه و نويسنده در اين كارگاه كه براي جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي در سالن جلسات سازمان مديريت و برنامه ريزي برگزار شد، اظهار داشت: مديران بايد همواره به دنبال آموزش باشند و از يادگيري مسائل جديد غافل نشوند.

درون همه ي انسان ها موفقيت و شكست وجود دارد و آدم هاي موفق شكست ها را تبديل به انرژي و عقيده براي موفقيت مي كنند.همچنین  رفتار، حاصل رابطه بين سه عامل قابليت، انگيزه و فرصت مي باشد كه تغيير در هر يك از اين عوامل منجر به تغيير رفتار خواهد شد.

اين نويسنده با اشاره به انسان هاي شكست محور، اظهار داشت: اين افراد سقوط را انگيزه اي براي صعود مي كنند و صعود مقطعي را دليل درست بودن روش خود مي دانند.

وي ادامه داد: خوش نگري به موضوعات، درك و قبول موضوع و انگيزه و قابليت اعتماد به نفس دروني، ستون هاي كليدي براي مديريت متعادل مي باشند كه مديران بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند.

نجاتي خودشناسي مسير در مديران را امري مهم دانست و عنوان کرد : قبول كردن ايجاد مسير جديد، قبول كردن نامناسب بودن جايگاه فعلي، مهندسي مجدد تجربه‌هاي گذشته و فاصله گرفتن از تعلق به گذشته، لذت و اعتماد به نفس به راه جديد، قبول ريسك موفقيت و يادگيري شكست و هم چنين داشتن شخصيت قابل اعتماد و با تفكر مثبت از عوامل مهم در اين راه مي باشند.

وی افزود : گاهي اوقات ارزش‌هاي حاصل از تجربه و يادگيري تغيير پيدا مي‌كند و موجب تغيير ارزش‌هاي محيطي نيز مي‌شود.

اين محقق و استاد دانشگاه در پايان عنوان كرد: در همه ي مواقع از يادگيري لذت ببريد و آن را هميشه جست و جو كنيد و اين را مدنظر قرار دهيد كه از همه ي آدم‌ها مي‌توان مسائل جديدي آموخت و البته يادگيري جزو طبيعت انسان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار