نماینده ولی فقیه در استان قزوین :
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با تقدیر از خدمات بهزیستی استان، اظهار کرد: رفتار آقای وارثی با افراد تحت پوشش بهزیستی، پدرانه و دلسوزانه است و از دغدغه‌مندی ایشان مشخص است که کاملاً درگیر مسائل حوزه کاری خود هستند.
کد خبر: ۷۶۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 14 July 2019

رسالت‌ بهزیستی حمایت فرهنگی، حمایت مادی و آموزش معارف دینی و معنوی به افراد تحت پوشش است.

به گزارش تابناک قزوین ،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان قزوین که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی برگزار شد، با تقدیر از خدمات بهزیستی استان، اظهار کرد: رفتار آقای وارثی با افراد تحت پوشش بهزیستی، پدرانه و دلسوزانه است و از دغدغه‌مندی ایشان مشخص است که کاملاً درگیر مسائل حوزه کاری خود هستند و صرفاً به عنوان شغل به این حوزه نگاه نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه کاری شما بسیار حائز اهیمت است، تصریح کرد: شما در خدمت مظلوم‌ترین و محروم‌ترین انسان‌های با شرافت هستید و حفظ کرامت آنها را باید در اولویت قرار دهید چرا که در قرآن بر حفظ کرامت انسان‌ها بسیار تأکید شده است.

امام جمعه قزوین در ادامه با بیان اینکه همه اقشار جامعه باید در راستای حل مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی از مسئولان مطالبه‌گری کنند، خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه نیازمند شغل و زندگی همراه با کرامت هستند و در راستای حوزه کاری شما همه اقشار جامعه باید مطالبه‌گر باشند تا مشکلات برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین حمایت مادی، حمایت فرهنگی و آموزش معارف دینی و معنوی به افراد تحت پوشش بهزیستی را از رسالت‌های مهم بهزیستی برشمرد و افزود: باید از فرصت‌های قرآنی و دینی بیشتر استفاده کنیم چرا که قرآن، معارف اهل بیت (ع)، نماز و ذکر دل انسان‌ را به آرامش حقیقی می‌رساند.

در ابتدای این دیدار آقای علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار