در مراسمی با حضور استاندار قزوین، علی اصغر باقر به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۷۶۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 14 July 2019

مدیر جدید دفتر نمایندگی وزارت خارجه در قزوین معرفی شد

 به گزارش تابناک قزوین ،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه معرفی مدیر جدید دفتر نمایندگی وزارت خارجه استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: استقرار دفتر وزارت امور خارجه در قزوین یک فرصت برای افزایش مبادلات خارجی و تسهیل در امور است.

وی بیان کرد: استان قزوین از مناطق صنعتی است که شرایط خوبی برای سرمایه گذاران خارجی دارد و وجود دفتر وزارت خارجه یک فرصت برای تسریع در امور سرمایه گذاران و متقاضیان کارهای اقتصادی و تجاری است.

زاهدی یادآور شد: در شرایطی که تحریم‌ها برای کشور ما مشکلاتی ایجاد کرده دفاتر نمایندگی وزارت خارجه می‌توانند زمینه تعامل و همکاری با سفارت خانه‌ها را بیشتر کرده و به روان سازی امور کمک کنند.

وی گفت: با کمک دفتر نمایندگی وزارت خارجه می‌توانیم با یک دیپلماسی اقتصادی در مسیر تقویت منافع کشور خود اقدام کنیم و رابطه بیشتری با کشورهای هدف داشته باشیم.

استاندار قزوین گفت: در هنگام حضور هیئت‌های تجاری و بازرگانی خارجی، همایش‌های بین المللی می‌توان از ظرفیت دفتر بخوبی استفاده کرد.

در این دیدار ضمن تشکر از خدمات میریان مدیر سابق، علی اصغر باقر به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان قزوین معرفی شد.

علی اصغر باقر پیش از این در مسئولیت‌های سرپرست دفتر نمایندگی درلار، بوشهر، کنسول فرانسه، بلژیک و ترکمنستان را بر عهده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار