مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از فوت زن و شوهر به علت سقوط در چاله برف در گردنه بیژن سی سخت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ 14 July 2019
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از فوت زن و شوهر به علت سقوط در چاله برف در گردنه بیژن سی سخت خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد نوراله قنبری با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه بعد از ظهر امروز شنبه، ۲۲ تیرماه ۹۸ به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد، گفت: متاسفانه جان هر دو نفر (زن و شوهر)به علت سقوط در چاله برف و سرمای شدید و هیپوترمی از دست رفت.
وی با بیان اینکه به محض اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو آمبولانس از شهرستان سی سخت و جاده ای دشت بازار به محل حادثه اعزام شد، اظهارکرد: هر دو در مسیر راه گردنه بیژن به آمبولانس های اورژانس تحویل داده شد.
قنبری با اشاره به اینکه جاهایی از گردنه بیژن بعلت پوشیده از برف تا سه متر می باشد، بیان کرد: هر دو به علت سرمای شدید در چاله برف و ریزش برف برروی آنها دچار ایست قلبی شده بودند.
مسئول روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اطلاعات کسب شده حاکی از این است که بیشتر از نیم ساعت طول کشیده این زن به نام(ف_س) و شوهر به نام (ق_ه) در زیر برف توسط محیط بانان محیط زیست بیرون کشیده شوند و زمان تحویل به آمبولانس توسط تکنسین‌های اورژانس احیای قلبی شدند اما متاسفانه به علت سردی دما بدن و افت شدید  دمای بدن(27) قبل از تحویل دادن به تکنسین های اورژانس جان خود را از دست داده بودند.
وی با بیان اینکه هردو به درمانگاه سی سخت انتقال داده شدند، افزود: بنابر اطلاعات کسب شده فوتی ها یک روحانی با همسرش بوده که جهت تفریح به آنجا رفته بودند که در زمان حادثه توسط چند نفر از محیط بانان محیط زیست دنا در چاله برف بیرون کشیده در مسیر تحویل اورژانس داده اند. این زن و شوهر اهل روستای کریک هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خخخخخ
بابا ما فکر کردیم منظور روحانی رئییس جمهور است
خخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
روحانی و همسرش دیگه جایی نبود تا برن من برف. چطوری؟ خدایی قشنگ توضیح بدید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
خانمشون افتاده وایشون میخواستن نجاتش بدن که برف ریخته روشون. ۴۵ دقیقه بعد رسیدن برا نجاتشون خوب معلومه میمیرن دیگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار