فرماندار شهرستان شهرستان گلوگاه از اجرای طرح جهادی شهید رهنمون با هدف ویزیت رایگان بیماران مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۷۶۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 13 July 2019

فریدون کلبادی نژاد گفت: ۱۰ پزشک متخصص و عمومی از جامعه پزشکی بسیج شهرستان گلوگاه با استقرار در دو مدرسه ابتدایی و راهنمایی روستای اوارد ، برای بیش از ۳۵۰ نفر از ساکنان این روستا ، رمدان و نیالا ویزیت رایگان انجام دادند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه هم با اشاره به حضور متخصصان داخلی، بیماری‌های عفونی، روانپزشک، پزشک عمومی، زنان و زایمان، دندانپزشکی و قلب و عروق در این طرح جهادی، هدف از اعزام گروه‌های متخصص پزشکی به مناطق محروم را پیشگیری و شناسایی بیماری‌ها در این مناطق عنوان کرد.
سرهنگ یوسفی گفت: طرح جهادی شهید رهنمون به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با همکاری جامعه پزشکی و مشارکت کادر پزشکان متخصص بیمارستان ثامن الائمه، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، صنعت و معدن، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و بسیج همگانی جامعه پزشکی شهرستان گلوگاه انجام شد.
پارسال در نخستین مرحله ویزیت رایگان طرح شهید رهنمون به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، بیش از ۲۸ میلیون تومان برای ۴۰۰ نفر از شهروندان گلوگاهی هزینه ویزیت، دارو، دندانپزشکی و تحویل عینک پرداخت گردید.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار