مدیرکل بنیاد قزوین:
مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و زیربنای 7 هزار و 200 متر مربع در 2 کیلومتری جاده قزوین - بویین‌زهرا با دو فاز در دست احداث است. تاکنون فاز نخست این پروژه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد و در مجموع نیز 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ا
کد خبر: ۷۶۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 13 July 2019

خط لوله اصلی گاز به مجتمع توان‌بخشی قزوین انتقال یافت

به گزارش تابناک قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه بررسی روند پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین بر تکمیل سریع‌ این پروژه تاکید کرد.
وی افزود: افتتاح این پروژه با هدف خدمت‌رسانی به آحاد مردم بویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اهمیت بسزایی برخوردار است و بایستی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه انتقال خط لوله اصلی گاز به مجتمع یاد شده یکی از مهمترین برنامه‌های تکمیل پروژه فوق بود، گفت: این مهم طی پیگیری‌های مداوم کارکنان بنیاد و اقدامات لازم انجام شده است.
این مسوول افزود: باید همه‌ی تلاش خود را انجام دهیم تا مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در سال جاری به بهره‌برداری برسد.
در ادامه جلسه، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین توضیحات لازم را در خصوص روند عملیات عمرانی پروژه ارایه کرد.
در این جلسه، مشکلات مختلف مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین از جمله مالی، بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.
گفتنی است: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و زیربنای 7 هزار و 200 متر مربع در 2 کیلومتری جاده قزوین - بویین‌زهرا با دو فاز در دست احداث است.
تاکنون فاز نخست این پروژه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌باشد و در مجموع نیز 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
این مجتمع شامل بخش‌هایی مانند سالن ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز فیزیوتراپی، آمفی‌تئاتر، مرکز آب درمانی و اورژانس می‌باشد که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار