اولین نشست روساء اتاق های بازرگانی اصفهان، شیراز، تبریز، رشت، یاسوج، قزوین، اهواز، بجنورد، البرز به منظور هم اندیشی در خصوص بررسی اساسنامه مجمع رونق تولید و صادرات در محل اتاق تبریز تشکیل شد.
کد خبر: ۷۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 13 July 2019

اولین نشست روساء اتاق های بازرگانی

به گزارش تابناک قزوین مهندس مهدی بخشنده رئیس اتاق قزوین دراین نشست با اشاره به این نکته که می بایست به روند جوانگرایی در اتاق های بازرگانی سراسر کشور توجه ویژه ای داشته باشیم از افراد حاضر در جلسه خواست تا در مجمع و اتاق های کشور امکان انتقال تجارب کار آفرینان موفق و پیشکسوتان صنعتی و تجاری را به نسل های آتی بیش از پیش مهیا نماییم.

رئیس اتاق قزوین  در خصوص تشکیل مجمع رونق تولید و صادرات خاطر نشان کرد: عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان یکی از راهکار های نفوذ در بازار های  داخلی و منطقه ای است. وی در همین راستا افزود: ایجاد مراکز تجاری در کشورهای منطقه و عرضه کالاهای ایرانی در این مراکز می تواند در توسعه اقتصادی کشور موثر واقع گردد .

مهندس بخشنده تبیین استراتژی  برای ورود به بازارهای منطقه و ارائه کالاهایی با کیفیت که مورد وثوق خریداران کشور های هدف باشد را دو عامل مهم موفقیت در بازارهای منطقه ای خواند و اظهار امیدواری نمود: با تبیین استراتژی از طرف مجمع رونق تولید و صادرات و ایجادکمیته هماهنگی مراکز تجاری امکان حضور موفق تولید کنندگان درکشورهای  همسایه به خصوص در بازار عراق مهیا گردد.

ایجاد دبیر خانه و شورای مرکزی مشترک برای مجمع رونق تولید و صادرات، پیش نهاد کمیسیون های تخصصی برای این مجمع، امضاء اساسنامه و انتخاب هیات موسس از جمله اقدامات اعضای اولین نشست مجمع رونق تولید و صادرات بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار