ائمه جمعه خراسان شمالی در پیام های مشترک با فرمانداران شهرستان های استان از مردم برای حضور در مراسم استقبال و دیدار با رئیس جمهور در شیروان دعوت کردند.
کد خبر: ۷۶۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 13 July 2019
دعوت ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان شمالی برای استقبال از رئیس‌جمهور

ائمه جمعه شهرستان‌های خراسان شمالی طی پیام‌هایی همراه با فرمانداران از مردم برای حضور در دیدار مردمی رئیس‌جمهور در شیروان دعوت کردند.

نگاه جهانیان به حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی به همراه استاندار خراسان شمالی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛  بی‌شک، حضور گسترده مردمی در مراسم و آیین‌های ویژه استقبال از رئیس‌جمهوری محترم و همراهان وی بیانگر مهمان‌نوازی همیشگی و عشق و علاقه شما مردم نیک جو به‌نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن و تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های متعالی شهدا و ایثارگران گران‌قدر و امام شهیدان است.

امروز که هجوم توطئه‌های کینه‌توزانه دشمنان  را از همه سو شاهد هستیم و فشارهای پیدا و پنهان دشمنان این آب‌وخاک، تنگناهایی برای مردم شریف ما پدید آورده است، بی‌شک نگاه جهانیان به این حضور و استقبال دوخته‌شده است و حماسه‌ای که از دریچه رسانه‌های داخلی و بین‌المللی به دنیا مخابره خواهد شد، توطئه‌های زیادی را نقش بر آب خواهد کرد.

رجاء واثق داریم شما مردم شریف استان به‌خصوص اهالی خونگرم و ولایتمدار شیروان با حضور پرشکوه و استقبال تاریخی خود از رئیس‌جمهوری محترم و اعضای کاروان تدبیر و امید برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این دیار می‌افزایید.

به‌طور حتم و به حول و قوه الهی، مصوبات این سفر همچون نگینی بر تارک مسیر توسعه استان خراسان شمالی خواهد درخشید و در امتداد مصوبات سفر تاریخی مهرماه ۹۱ مقام معظم رهبری و سفر نخست کاروان تدبیر و امید به استان در سال ۹۴، به رشد و توسعه همه‌جانبه دیار مجاوران خورشید هشتم و رنگین‌کمان اقوام و فرهنگ‌ها یاری خواهد رسانید.

میزبانی از رئیس‌جمهور ریشه در فرهنگ مرزوبوم

امام‌جمعه و فرماندار شهرستان شیروان با صدور بیانیه مشترکی، از مردم خواستند تا در مراسم استقبال از رییس‌جمهور حضوری باشکوه داشته باشند.

نمونه بارز حضور باشکوه و استقبال پرشور از مقام‌معظم رهبری در سال ۱۳۹۱  بود که همچون برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار این منطقه ماندگار شد.

اینک که با عهد شکنی‌های دولت آمریکا و بد عهدی‌های دولت‌های اروپایی که با تحریم‌های ظالمانه و مراودات غیر معمول در عرصه بین الملل در جهت آسیب زدن به مردم سلحشور ایران مواجه هستیم بر ماست که ضمن میزبانی با شکوه از میهمانان عزیزمان که ریشه در فرهنگ این مرزوبوم دارد با همبستگی هرچه بیشتر با حضوری گسترده در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور اقتدار ایران و ایرانی را در شیروان عزیز به نمایش بگذاریم.

دعوت ائمه جمعه شیعه و اهل تسنن مانه و سملقان از مردم

ائمه جمعه اهل تشییع، اهل تسنن و فرماندار شهرستان مانه وسملقان  با صدور بیانیه مشترکی، از مردم خواستند تا در مراسم استقبال از رییس‌جمهور حضوری باشکوه داشته باشند.

در این بیانیه خطاب به مردم شهرستان مانه و سملقان  آمده است: مردم مؤمن و ولایتمدار این خطه آگاه‌اند که همواره همراهی و حضورشان در فراز و نشیب نظام مقدس اسلامی و عمر چهل ساله آن؛ دشمنان این مرزوبوم و اسلام ناب محمدی را دررسیدن به اغراض خویش ناامید نموده است و با حضور درصحنه استقبال از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر مشروعیت مردم‌سالاری دینی تأکید ورزیده و اقتدار و وجهه بین‌المللی نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشانده و بر ادامه راه روشن فردای این سرزمین صحه می‌گذارند.

امید آن داریم این سفر و این حضور مایه عزت، برکت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، استان خراسان شمالی و شهرستان مانه و سملقان نگین سرسبز خراسان شمالی، در راستای توسعه و پیشرفت امور گردد.

نمایشی غرورآفرین از همبستگی دولت و ملت

مردم عزیز، سخت‌کوش و شریف شهرستان راز و جرگلان، خدا را بسیار شاکریم که دیار گنجینه معرفت‌ها، پذیرای رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اکنون در آستانه این سفر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از آحاد مردم ولایتمدار و شریف شهرستان دعوت می‌نماییم با حضور گرم و شایسته در آیین استقبال از جناب آقای دکتر حسن روحانی، میهمان‌نوازی‌مان را یک‌بار دیگر به اثبات رسانده و نمایشی غرورآفرین و خاطره‌انگیز از اتحاد و همبستگی دولت و ملت در نظام جمهوری اسلامی را در خاطره تاریخی این سرزمین، به یادگار بگذارند.

با این امید که این سفر، نقطه عطفی درروند توسعه پایدار و همه‌جانبه استان عزیزمان و گام بلندی در پیشبرد اهداف متعالی نظام باشد.

لزوم اتحاد میان مردم و مسؤولین استان

در پیام مشترک امام‌جمعه جاجرم و فرماندار این شهرستان آمده است؛ با عنایت به شرایط حساس کنونی کشور عزیزمان ایران در منطقه، جهان و لزوم اتحاد بین مردم و مسئولین همراهی و اعتقادداریم حمایت‌های مردم همواره پشتیبان بی‌بدیلی برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ دستاوردهای انقلاب و خون شهیدان است.

ازاین‌رو از تمام اقشار مختلف و آحاد مردم فهیم، فرهیخته، انقلابی و مهمان‌نواز شهرستان جاجرم دعوت می‌گردد تا با حضور یکپارچه و پرشور خود در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور محترم حماسه‌ای بی‌بدیل از انسجام و اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشته و انشالله برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار شهرستان جاجرم  ثبت گردد.

اثبات مهمان‌نوازی مردم در استقبال از رئیس‌جمهور

مردم عزیز، سخت‌کوش و شریف شهرستان پویایی و تلاش گرمه، خدا را بسیار شاکریم که دیار گنجینه معرفت‌ها، پذیرای رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اکنون در آستانه این سفر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از آحاد مردم ولایتمدار و شریف شهرستان دعوت می‌نماییم با حضور گرم و شایسته در آیین استقبال از جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور، میهمان‌نوازی‌مان را یک‌بار دیگر به اثبات رسانده و نمایشی غرورآفرین و خاطره‌انگیز از اتحاد و همبستگی دولت و ملت در نظام جمهوری اسلامی را در خاطره تاریخی این سرزمین، به یادگار بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار