خطیب جمعه قزوین ؛
امام جمعه موقت قزوین گفت: ملت ایران با آگاهی و هوشیاری مقابل توطئه اروپایی ها ایستاده اند .
کد خبر: ۷۶۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 13 July 2019

حجاب امری قرآنی و اسلامی است

 به گزارش تابناک قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین علی قابل امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین با اشاره به ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب گفت: ۸۴ سال پیش رژیم رضاخان در مسجد گوهرشاد با هدف نهادینه کردن فرهنگ غربی و جایگزینی کلاه شاپو دست به جنایت زد و هزار و ۷۰۰ خانواده را عزادار کرد.

وی افزود: امروز حریم شکنان عفاف و حجاب باید بدانند که ۹۸ درصد مردم ایران به انقلاب اسلامی رأی داده اند.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: هنوز هم بانوان عفیفی هستند که زیر شدیدترین شکنجه‌ها دست از حجاب برنخواهند داشت.

همچنین در ادامه تاکید کرد: باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگانی انقلابی انتخاب شوند که به فکر معیشت مردم باشند.

وی گفت : نماینده‌ای انتخاب کنیم که اجازه ندهد مردم در صف مرغ، شکر و گوشت بایستند و روزنامه‌های عربی و غربی ما را تمسخر کنند.

وی به مساله برجام اشاره کرد و گفت: بیش از یکسال است که  آمریکا از برجام خارج شده و چهار سال مذاکره دولتمردان را در مقابل چشم ملت بر باد داد و اروپایی‌ها نیز با فقط وعده‌های توخالی  دادند .

حجت الاسلام و المسلمین قابل در تشریح توطئه اروپایی‌ها گفت: این کشورها به دنبال پیاده کردن سیستم مبادله نفت در مقابل غذا هستند درحالی که ملت ایران با آگاهی و هوشیاری مقابل این رفتارها ایستاده است.

وی ضمن تشکر از قوه قضائیه گفت: برخی دستگاه قضائی را به جناحی گری متهم می‌کنند، درحالیکه این دستگاه ، اصلاح را از خود شروع کرده و چندی پیش ضمن برخورد با ۶۰ قاضی آنها را کنار گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار