مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت ۱۶۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده‌اند، برگزاری نماز جماعت، مشاوره، سخنرانی در خصوص کرامات و شخصیت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، برنامه‌های فرهنگی و... را از برنامه‌های این روحانیون در دهه کرامت به مناطق مختلف شهرستان ملایر دانست.
کد خبر: ۷۶۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 11 July 2019
حجت الاسلام حسین گروسی از برگزاری ۳۰ گفتمان دینی همزمان با دهه کرامت در ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام گروسی با اشاره به دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد، موسسات قرآنی، مراکز عمومی، بقاع متبرکه و هیئات مذهبی اظهار کرد: این جشن‌ها‌‎ به صورت مردمی و با همکاری ادارات و نهاد‌ها در حال برگزاری است.

وی از برگزاری ۳۰ گفتمان دینی با موضوع دهه کرامت در این ایام خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئات مذهبی از دیگر برنامه‌های این ایام در ملایر است.

گروسی همچنین برگزاری یکصد برنامه جشن در مساجد شهرستان، و برنامه جشن ولایت امام رضا (ع) در ۶ مسجد محوری پایگاه طرح سلامت اجتماعی، سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران و ... را از دیگر برنامه‌های این ایام در ملایر برشمرد.

وی برگزاری سه کرسی تلاوت قرآن کریم، برپایی همایش سبک زندگی علوی در مساجد طرح سلامت اجتماعی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، جشن در موسسات قرآن و خانه‌های قرآن شهری و روستایی و... را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر دانشست.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مسابقه کتابخوانی در این ایام خبر داد و تهیه و توزیع بروشور با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، ارسال پیامک و... را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در این ایام دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار