مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک :
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱ کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است .
کد خبر: ۷۶۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 11 July 2019

11 کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک

 به گزارش تابناک قزوین،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک بیژن لطفی با اعلام این خبر گفت : این طرح از محل اعتبارات استانی و ملی به میزان ۱۱هزار و ۴۰۰ متر طرح انتقال آب با لوله گذاری در ۱۲ روستای این شهرستان انجام شده است.

وی اظهار داشت : برای اجرای این طرح ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال ا زمحل اعتبارات استانی و ملی اجرا شده است .با اجرای این طرح ها مجموعا ۷۵۵ هکتار از اراضی زیر کشت این روستاها مشروب شدند.

وی با اشاره به اینکه ؛ لوله گذاری در انتقال آب در کشاورزی اهمیت بسزایی دارد افزود : در میان روش های مختلف انتقال آب در کشاورزی، لوله گذاری علاوه بر جلوگیری از آلودگی آب، افزایش راندمان مصرف آب و بهبود عملکرد محصول، مزایای دیگری همچون کاهش هزینه انتقال، افزایش سرعت انتقال آب و تسریع در زمان اجرای پروژه ها دارد .

به گفته وی ؛ طی سال گذشته مجموعا بیش از ۱۵ کیلومتر طرح لوله گذاری انتقال آب جهت آبیاری ۱۲۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار