عناصر گروهک تروریستی در ورودی شهرستان پیرانشهر به خودروی سپاه تیراندازی کردند که طی این حادثه سه نفر شهید و یک نفر مجروح شد.
کد خبر: ۷۶۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 10 July 2019

تیراندازی تروریستی در پیرانشهر/۳ نفر شهید شدند

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا با صدور بیانیه، اقدام کور عناصر ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از پیشمرگانِ کرد مسلمان در پیرانشهر را محکوم کرد.

براساس اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، سه تن از پاسداران پیشمرگه مسلمان کُرد، شهیدان حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده عصر روز سه شنبه 18 تیر به دست عناصر ضد انقلاب در پیرانشهر به فیض شهادت نائل آمده و یک تن نیز مجروح شد.

در بیانیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء آمده است: شهید، سرهنگ پاسدار حاصل احمدی پیشمرگه مسلمان کرد، از افراد خوشنام و مردمی منطقه به شمار می رفت و سابقه ایثارگری هایش در مقابله با عناصر خودفروخته و گروهکهای ضد انقلاب وابسته، بر همگان آشکار بود.

سابقه ۴۰ سال ایستادگی در مقابل اشرار و تروریستها در مناطق مرزی پیرانشهر، نام این شهید والامقام را به کابوس گروهک های خودفروخته و خائن بدل کرده بود.

در بیانیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء تاکیده شده است، قطعاً به زودی، انتقام این شهید سرافراز به دستِ عشایر هوشیار و همیشه همراه با انقلاب اسلامی و همرزمانش، از اشرار و تروریست های مورد حمایت سرویس های جاسوسی غربی و صهیونیستی گرفته خواهد شد.

منبع:مشرق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار