شهرستان دماوند همزمان با دهه کرامت میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» (خادمان حرم مطهر رضوی) است که با نوای "رضا رضا" و گرداندن پرچم مطهر رضوی عطر حرم در شهر استشمام می شود.
کد خبر: ۷۶۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 10 July 2019

به گزارش تابناک تهران، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن حجج و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) به مدت دو روز در دماوند حضور یافتند.

خادمان حرم رضوی با در دست داشتن پرچم متبرک به بارگاه امام رضا (ع) شهر دماوند را عطرآگین کردند.

همچنین خادمان حرم مطهر رضوی با بسته‌های متبرک شده به آستان مقدس امام رضا (ع) به مردم سوغاتی دادند.

کاروان زیر سایه خورشید امروز و فردا با آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید، خانواده شهدای ۳۳ شهید مدافع حرم و دفاع مقدس، مسئولان منطقه و جمعی از ورزشکاران دیدار و در ندامتگاه شهرستان، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، آیین غبار روبی امامزاده هاشم (ع) و مزار شهدای شهر دماوند و بیمارستان سوم شعبان و عیادت از بیماران حضور خواهند داشت.

مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در دماوند با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند در دفتر شهردار برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی نورانی، مبلغ کاروان اعزامی زیرسایه خورشید به استان تهران در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در دهه کرامت که از ۱۳ تیر ماه آغاز و تا ۲۳ تیر ماه ادامه دارد، در راستای استشمام عطر و بوی حرم مطهر حضرت رضا (ع)، کاروان زیر سایه خورشید در این ایام در سراسر کشور حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال حدود ۶۵ تیم و گروه در سراسر کشور پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) را می‌گردانند که چهار گروه نیز در استان تهران در خدمت مردم این استان هستند به تمامی نقاط سر زده و حضور می‌یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار