مدیرکل بنیاد قزوین در شورای فصلی مدیران:
استفاده از ابزارهای نوین و الکترونیکی جهت خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و بایستی در دستور کار همه‌ی ما باشد.
کد خبر: ۷۶۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 10 July 2019

استفاده از ابزارهای الکترونیکی جهت خدمات‌دهی ضروری است

 به گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای فصلی مدیران استان قزوین گفت: با استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی می‌توان کارآیی و بهره‌وری سازمانی را جهت رفع مشکلات و خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران ارتقا داد.
وی افزود: کارکنان بنیاد تعاملات دوسویه مطلوبی با مسوولان سازمان‌ها و دستگاه‌ها داشته باشند تا بتوانند از ظرفیت‌ها و امکانات آنها به منظور ارایه‌ی خدمت بهتر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: استفاده از ابزارهای نوین و الکترونیکی جهت خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و بایستی در دستور کار همه‌ی ما باشد.
حقایق‌پور گفت: دولت الکترونیک در جهت شفاف‌سازی خدمات به جامعه هدف موثر است و اکنون خدمات‌دهی ما باید براساس این رویکرد باشد تا رضایتمندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارتقا یابد.
این مسوول افزود: بنیاد در استفاده از خدمات الکترونیکی پیشتاز است و باید همچنان کارکنان این نهاد ورود جدی در ارایه‌ی خدمات الکترونیک داشته باشند.

ضرورت توجه به عیادت و تماس تلفنی با ایثارگران
این مسوول گفت: کارکنان بنیاد از آخرین تحولات، تغییرات و بخشنامه‌ها باخبر شوند و در جهت عملیاتی شدن آنها اهتمام ویژه داشته باشند.
وی افزود: همچنین کارکنان بنیاد با توجه به اینکه اقدامات خوبی انجام می‌دهند ولی در ارایه‌ی عملکرد دچار ضعف هستند که باید تلاش کنند تا ضمن رفع آن، گزارش‌دهی مطلوبی از روند فعالیت‌هایشان داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر ثبت دیدارها، تماس تلفنی و عیادت از ایثارگران در بیمارستان‌ها توسط کارکنان در سیستم سجایا تاکید کرد.
حقایق‌پور گفـت: اگر کارکنان بنیاد ایده و نظرات خوبی ارایه دهند در جهت عملیاتی شدن آنها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد تا کسب رضایتمندی جامعه هدف از دریافت خدمات که حق واقعی آنهاست، جلب شود.
کارکنان از ورود به مباحث انتخاباتی پرهیز کنند
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: کارکنان بنیاد در این انتخابات از اموال بیت‌المال جهت تخریب و تشویق دیگران نباید استفاده کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: کارکنان بنیاد باید مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند تا حضور حداکثری داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.
این مسوول گفت: روسا و نمایندگان بنیاد که در جلسات مختلف دستگاه‌ها حضور می‌یابند سنجیده سخن گفته و عمل کنند و از ورود به مباحث جناحی و حزبی خودداری نمایند.
وی افزود: همه‌ی ما باید در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران تلاش کنیم و براساس امکانات اداری و توانمندی‌های سازمان اقدامات موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار