طی تماس تلفنی که مطلع شدیم دکترهاشمی وزیرسابق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و تیم همراه وی چشمان این جانباز را مورد عمل جراحی قرار داده واین عمل نیزموفق آمیز بوده است .


زارع زاده در گفتگو با تابناک تبریز ، ضمن تشکر از همه دست اندرکاران بیمارستان نور و دکتر هاشمی گفت که همچون دوران دفاع مقدس ایثار را در این بیمارستان به مفهوم واقعی برای خانواده معظم شهدا ، ایثارگران معنی می بخشند و در طبق اخلاص قرار می دهند

زارع زاده تاکید کرد:در شهر تبریز برای ما یک آرزو هست که یک مانند بیمارستان نور تهران بدون طی بروکراسی های زاید و چرخه معیوب به درمان آنان پرداخت شود.

مشاور عالی رئیش شورای کلان شهر تبریز تاکید کرد ؛متاسفانه بیمه دی در استان ها خدمات دهی درمانی به جانبازان را با برخی مشکل ها ازجمله پرداخت به موقع هزینه های درمانی و دارو دست به گریبان کرده است وازمسولان امر انتظار می رود تا دیرنشده به این مهم بپردازند .

وی با انتقاد ازعدم توجه کافی به بخش پیوند اعضا در تبریز تصریح کرد: متاسفانه آنچنان که این بخش باید مورد توجه مسولان قرارگیرد تا در تسکین آلام دردها بیش از این موثر باشد نیست!

وی با انتقاد از برخی تشریفات زاید دست و پا گیر تصریح کرد ؛ طرف قرار داد بیمه برای بیماران صعب العلاج و بیماران پیوندی در تامین داروهای جانبازان  در تبریز و استان ها با مشکل مواجه است و جا دارد در تبریز نیز شرکای سلامت به این مورد توجه ویژه داشته باشند .

این جانباز یادآور شد ؛بنده این موضوع را قویا پیگری خواهم کرد ضمن اینکه از مدیرکل بنید شهید تشکر می کنم انتظار دارم با هماهنگی سایر دستگاه های مربوط و متولیان سلامت پای کار بیایند و مسایل و مشکلات بخش پیوند اعضا را بیشتر از این سر و سامان دهند .

مسول پیوند اعضای بسیج جامعه پزشکی آذربایجانشرقی در ادامه یادآور شد؛ از معاونت درمان استان دکتر نظری که انصافا فرد پرتلاش هستند هم قدردانم و از متولیان این امر هم درآذربایجانشرقی  تشکرمی کنم وعلی الخصوص از نماینده محترم ولی فقیه که حتی از تریبون مقدس نماز جمعه راه اندازی بخش پیوند را در تبریز از ضروریات عنوان نمودند و پیگیری کردند تشکر ویژه دارم.

زارع زاده در پایان تاکید کرد ؛ ما از گذشته گله مندهستم وباید از مسولان پرسید صرفاً راه اندازی بخش پیوند تا این حد در تبریز کافی وپاسخگوی مشکلات بیماران پیوند بوده است و همانند دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بعد از عمل بیماران برنامه دارند ؟