معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حاشیه نشینی جدی ترین آسیب اجتماعی شهری است و با برنامه ریزی مدون فرهنگی باید برای کاهش پیامدهای آن اقدام کرد.
کد خبر: ۷۶۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 09 July 2019

حاشیه نشینی جدی ترین آسیب اجتماعی شهری است

 به گزارش تابناک قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین منوچهر حبیبی در نشست مشترک کارگروه تخصصی امور اجتماعی و ارتقا اجتماعی فرهنگی و سلامت که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید با انجام کارهای بیشتر و دوری از موازی کاری و برگزاری کارگروه اجتماعی منظم فعالیت ها از حاشیه به متن بیاید.همچنین به موقع عمل کردن در حوزه آسیب ها مهم است باید شادابی و سرزندگی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه اقتصادی مشکلات و کمبودها بسرعت دیده می‌شود اما در حوزه فرهنگی و اجتماعی غفلت زیاد است و این تأخیر هزینه‌های زیادی دارد.

حبیبی بیان کرد: حاشیه نشینی جدی ترین حوزه آسیب اجتماعی است و برای کاهش چالش‌های آن همه دستگاه‌های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی وارد کار شوند.

حاشیه نشینی جدی ترین آسیب اجتماعی شهری است

وی ادامه داد: اعتبارات طرح بازآفرینی مناسب است و از محل آن می‌توان برای بازسازی بافت فرسوده و مناطق حاشیه و کاهش آسیب ها اقدام کرد.

حبیبی تصریح کرد: حاشیه نشینی جدی ترین حوزه آسیب های اجتماعی است و چون کنترل و نظارت کم است باید همه وارد کار شوند تا به نتیجه برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: نباید بگذاریم حاشیه نشینی ایجاد شود و اگر بروز کرد باید کنترل شود تا توسعه نیابد.

وی افزود: در استان حاشیه نشینی کم است و در قزوین و اقبالیه دیده می‌شود که براحتی قابل کنترل است و با اعتبارات محدودی که داریم می‌توانیم برای کاهش آسیب ها استفاده کنیم. هر دستگاهی تلاش کند وظیفه خود را انجام دهد و در کار دیگران دخالت نشود و در حوزه مهد کودک‌ها متولی فقط بهزیستی است و به عنوان دستگاه تخصصی باید تربیت و نگهداری کودکان را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار