رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس جعفرپور با یادآوری جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر لاریجانی، اظهار کرد: در این نشست نیز بر همکاری‌های مشترک شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس تأکید و بر نقش سیاست گذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و قانونگذاری مجلس شورای اسلامی نیز اشاره شد.
کد خبر: ۷۶۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 08 July 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جمشید جعفرپور ضمن رد طرح جدید نمایندگان مجلس برای توسعه اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصریح کرد: چنین طرحی باید در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شود که به هیچ عنوان چنین چیزی در کمیسیون مطرح نشده و حتی روی کاغذ هم نیامده است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح وجود خارجی در کمیسیون فرهنگی مجلس ندارد، افزود: ممکن است چنین طرحی، ایده یکی از نمایندگان مجلس باشد ولی چیزی به اسم طرح و پیش نویس طرح در کمیسیون فرهنگی وجود ندارد.

نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌گذاری است و نقش مجلس قانونگذاری

جعفرپور با یادآوری جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر لاریجانی، اظهار کرد: در این نشست نیز بر همکاری‌های مشترک شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس تأکید و بر نقش سیاست گذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی و قانونگذاری مجلس شورای اسلامی نیز اشاره شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: همکاری مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی لازم بوده و ضرورت دارد که چارچوبی برای همکاری مشترک بیشتر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس تبیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار