با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان یک کارخانه تولید کاشی و سرامیک بعد از هفت سال وقفه به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۷۶۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 08 July 2019

یک کارخانه در تاکستان بعد از هفت سال به چرخه تولید بازگشت

به گزارش تابناک قزوین ،در این بازدید که عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون استاندار قزوین و جمعی از مسئولان حضور داشتند از نزدیک مشکلات و معضلات این واحد تولیدی بررسی شد.

شرکت کاشی ارم چهلستون با ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در اردیبهشت ۹۲ به بهره برداری رسیده بود که با توجه به برخی مشکلات زیربنایی از قبیل فقدان گاز و… تاکنون راه اندازی مجدد نشده بود تا اینکه امروز با حضور مسئولان فعالیت تولیدی آن از سر گرفته شد.
حبیبی معاون استاندار قزوین نیز در این بازدید گفت: اگرچه دشمنان با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی کشور را در تنگنا و مضیقه قرار داده اند اما شرایط لازم برای فعالیت کارآفرینان و فعالان اقتصادی واقعی فراهم آمده است.

منوچهر حبیبی افزود: امروزه واحدهای اقتصادی فعال و پویا مشکلی برای تولید و فروش محصولات خود ندارند و انبارهای بسیاری از واحدهای تولیدی فعال استان خالی شده است.

وی گفت: دولت تمامی تلاش خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی به کار گرفته است تا در سال رونق تولید شاهد بازگشت بسیاری از واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تعطیل به چرخه تولید باشیم.

شهرک صنعتی خرمدشت با ۱۳۸ قرارداد منعقده و ۲۱۰ هکتار مساحت در ۸۰ کیلومتری قزوین واقع شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار