هدایت حاتمی در گفتگو با تابناک:
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: اصناف قادرند چرخ صنعت استان را به حرکت درآورند.
کد خبر: ۷۶۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 07 July 2019

اصناف محرک چرخ اقتصادی کشوردکتر هدایت حاتمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:هدف از تشکیل کارگروه اشتغال به شور گذاشتن دغدغه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، ورزش و تصمیم گیری در این رابطه است تا همه نسبت به این نتایج تعلق خاطر داشته باشند.

وی افزود: اعضای کارگروه، واحد‌های تولیدی و اصناف برای تسریع فعالیت‌ها اگر به مصوبه اجرا در زمینه‌های مختلف کاری نیاز داشته باشند، به دفتر اقتصادی استانداری مراجعه کنند تا زیر ساخت‌های قانونی را ارائه کنیم.

ایشان با عنوان اینکه یکی از راهکار‌های تقویت اقتصاد ورزش، توجه به باشگاه داری و توسعه این بخش است تصریح کرد: کرمانشاه از چهره‌های برجسته بسیاری در رشته‌های ورزشی برخوردار است و باید با محوریت این چهره‌ها به توسعه باشگاه داری پرداخته شود.

حاتمی با بیان اینکه راه مناسبی برای بازاریابی در استان به جز محل نمایشگاه‌های بین المللی وجود ندارد اذعان داشت: ۱۸ سال از ساخت محل نمایشگاه‌های دائمی کرمانشاه گذشته و این مجموعه باید توسعه داده شود و استان کرمانشاه از ظرفیت برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی برخوردار است و برنامه‌های این دو بخش باید به صورت تفکیکی ارائه شود.

وی با تاکید بر توجه سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی صنعتی و کشاورزی عنوان کرد: شکل دادن و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه صنعت و توسعه ۲۰۰ بنگاه برتر استان در حوزه صنعت باید در اولویت قرار بگیرد.

حاتمی با اشاره به اینکه اصناف در کوتاه مدت ایجاد اشتغال می‌کنند گفت:اصناف چرخ اقتصادی استان به ویژه در شهر کرمانشاه و بعضی از شهرستان‌ها از جمله کنگاور، صحنه، قصر شیرین و اسلام آباد که در مسیر تجاری استان هستند را قوی‌تر می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار در پایان عنوان کرد: صنوف آلاینده باید به مکان مناسب منتقل شوند و ما اجازه نمی‌دهیم افرادی که توانمند نیستند منابع اعتباری بانک‌ها را تلف کنند، باید اجازه داد بانک‌ها نظر کارشناسی خود را در مورد طرح‌ها ارایه دهند، تقاضای مدیریت ارشد استان از بانک ها، افزایش سرعت عمل در پرداخت وام‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار