متخصصان یک شرکت فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای باور دارند که بازی‌های آنلاین در آینده گسترش بسیاری خواهند داشت.
کد خبر: ۷۶۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 07 July 2019
بازی آنلاین

 شرکت چند ملیتی "نینتندو"(Nintendo) که در حوزه بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند، در حال حاضر قصد دارد یکی از بزرگترین مزایای بازی‌های آنلاین را ارائه دهد. این شرکت قصد دارد امکان بازی را از یک تلویزیون بزرگ به یک ابزار قابل حمل منتقل کند تا علاقمندان بتوانند در هر جا که هستند، به بازی خود ادامه دهند.

هنگامی که در نشست سالانه سهامداران، از متخصصان نینتندو پرسیده شد که درباره بازی آنلاین چه فکری می‌کنند، آنها اعتراف کردند که نه تنها باور دارند این فناوری، بخشی از آینده است بلکه فکر می‌کنند که باید با آن روبرو شوند.

"شونتارو فوروکاوا"(Shuntaro Furukawa)، رئیس نینتندو در بیانیه‌ای گفت: اگرچه ما انتظار نداریم همه بازی‌ها، به زودی به بازی‌های آنلاین تبدیل شوند اما به هر حال، این فناوری در حال پیشرفت است. ما آینده‌ای را در پیش داریم که در آن، فناوری‌های آنلاین، مراحل پیشرفت خود را طی می‌کنند و این بازی‌ها را به علاقمندان آنها می‌رسانند. ما باید با این گونه تغییرات محیطی روبرو شویم. اگر این تغییرات، جمعیت کاربران بازی‌های اینترنتی را افزایش دهند، موقعیت‌های بسیاری وجود خواهند داشت تا افراد سراسر جهان، به یک سرگرمی منحصر به فرد دسترسی داشته باشند که نینتندو آن را فراهم کرده است.

"شیگرو میاموتو"(Shigeru Miyamoto)، از مدیران نینتندو گفت: بازی‌های آنلاین، در آینده گسترش زیادی خواهند داشت اما من نمی‌توانم بپذیرم که این فناوری لزوماً جایگزین کنسول‌های بازی شود.

وی افزود: من شکی ندارم که بازی‌های سرگرم‌کننده که آنلاین هم نیستند، در آینده ادامه خواهند یافت زیرا این بازی‌ها در حال حاضر طرفداران بسیاری دارند. فکر می‌کنم که برای داشتن سرگرمی‌های منحصر به فرد، ادامه دادن استفاده از فضاهای گوناگون فناوری لازم است و ساخت آنها، تنها به دست نینتندو امکان‌پذیر است.

اگرچه نینتندو مانند شرگت‌های گوگل، سونی و مایکروسافت، سرویس بازی آنلاین ندارد اما زمان زیادی را به بررسی این بازی‌ها اختصاص داده است.

فوروکاوا اضافه کرد: سیاست نینتندو این است که باید همزمان با گسترش استفاده از هر محصول، مناسب بودن آن مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار