معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک سنگین و نیمه سنگین(سال گذشته تاکنون) ۱۳ هزار و ۶۸۰ حلقه با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۷۶۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 07 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد حسنی با بیان اینکه توزیع لاستیک در این استان با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی‌های لاستیک صورت می‌گیرد، افزود: این تعداد لاستیک در قالب ۱۲ هزار و ۲۹۸ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه هیچ مشکل و چالشی در توزیع لاستیک وجود ندارد، یادآور شد: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در سایزهای مختلف ۱۲-۲۴، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودروهای سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.

به گفته حسنی، تاکنون بیش از ۸۷ درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام نمایند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۷۷۰ کیلومتر راه روستایی است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار