مردم و خصوصا بهره برداران و مشترکان، می خواهند بدانند خروجی این بازدید ها و روبوسی ها و تعارفات، چه بوده است که این چنین بر طبل شادانه می‌کوبند که مدیر آمده است. مخابرات که به واسطه خصولتی بودن تقریبا اکثر خدمات کشور در زمینه های مرتبط را به بهانه های مختلف از جمله حساس بودن و یا امنیتی بودن در ید قدرت خود گرفته و عملا معطل ساخته است.
کد خبر: ۷۶۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ 06 July 2019

دلیل حضور مدیرعامل مخابرات ایران چه بود و چه خروجی داشت!

تابناک قزوین، مهرعلیان؛ در هفته گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با معاونین و مسئولان ارشد کشوری شرکت مخابرات به استان قزوین سفر کردند و تصاویر و اخبار متعددی از نشست ها و عکس‌های یادگاری آنها با مدیران قزوینی پوشش داده شد.

مردم و خصوصا بهره برداران و مشترکان، میخواهند بدانند خروجی این بازدید ها و روبوسی ها و تعارفات، چه بوده است. مخابرات که به واسطه خصولتی بودن تقریبا اکثر خدمات کشور در زمینه های مرتبط را به بهانه های مختلف از جمله حساس بودن و یا امنیتی بودن در ید قدرت خود گرفته و عملا معطل ساخته است.

با این جلسات ،کیفیت خدمات و یا زیر ساختها در زمینه تلفن‌های ثابت گسترش یافته؟ در زمینه خدمات اینترنت و خصوصا 2020 اتفاق جدیدی افتاده؟ کیفیت خدمات سرویس دهی تلفن همراه در استان ارتقا یافته؟ منابع کافی برای توسعه زیر ساخت فراهم شده؟ بدهی پیمانکاران پرداخت گردیده؟ و یا موضوع همان داستان همیشگی است؛ سمیناهار، مهمانی ها و برنامه هایی که هزینه هایش را باید مشترکین مخابرات پرداخت نمایند.

و اما سوال ها: آیا کسی نشانی ساختمان مرکزی شرکت ایرانسل را در استان میداند؟ آیا کسی میداند شرکت‌هایی خصوصی ارائه دهنده اینترنت خانگی و تجاری با چند نفر نیرو و پرسنل مشغول به کار هستند؟ یا در مقابل کسی می‌داند مخابرات چند ساختمان در استان دارد و چند پرسنل در آنها مشغول به کارند و یا اصلا هیچ شرکت بی‌طرفی میزان رضایتمندی‌ها را از عملکرد این شرکتها سنجیده و در معرض قضاوت افکار عمومی گذاشته است؟آیا اگر مخابرات یک شرکت واقعا خصوصی بود؟ آقایان مدیران محترم شرکت در استان و یا کشور، نیاز میدیدند این چنین بر طبل شادانه بکوبند که مدیر آمده است!!! و هزینه کنند و مدیر، مدیره بگویند؟!

مدیر تازه منتصب شده مخابرات منطقه قزوین، آیا بهتر نیست که رویکردتان را در بالا بردن کیفیت خدمات به مشتریان (البته در عمل )تغییر دهید و به معنی واقعی کلمه به کیفیت اهمیت دهید و زیر ساخت بسازید و یا بدهی‌های چندین ساله تان به پیمانکاران را پرداخت نمائید و به جای جذب نیرو و چاقتر کردن سازمانتان یک بار هم که شده ببینید که شرکتهایی با 5 الی 10نیروی اداری در حال ربودن گوی سبقت از شما هستند (البته اگر جرات کنید و بستر رقابت را به صورت واقعی برای آنها فراهم سازید) و اما اگر خدا یاریمان کند ما به صورت ماهیانه و یا فصلی، نظرات مشترکان شما و کیفیت خدماتتان نسبت به رقبا در محضرافکار عمومی به اشتراک خواهیم گذاشت تا شاید تلنگر کوچکی برای ارتقا و یا حداقل تلاش مجموع شما برای ارتقاء کیفیت خدمات و حل مشکلات شرکت مخابرات  باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار