هیئت مدیره انجمن تصمیم گرفت با کمترین هزینه ممکن و با حضور داوطلبانه گروههای موسیقی و هنری و دیگر عوامل، جشن تیرگان سال 98 را این بار آخرین جمعه تیرماه (بیست و هشتم) در رینه برگزار کند.
کد خبر: ۷۵۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 04 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، سرزمین پهناور ایران دارای کوه‌ها و قله‌های بسیاری متعددی است که در جای‌جای این سرزمین سر به فلک کشیده‌اند. در میان تمامی کوه‌های ایران‌زمین، قله دماوند که در فرهنگ کشورمان مظهر پایداری و استواری است جایگاه ویژه‌ای را دارد.

بر اساس این گزارش، قله دماوند که به عنوان بلندترین کوه ایران و خاورمیانه و همچنین بلندترین قلهٔ آتش‌فشانی آسیا شناخته‌شده است در شمال ایران قرار دارد.

انجمن دوست داران دماوند کوه در خصوص برگزاری جشن تیرگان و روز ملی دماوند سال  اطلاعیه ای صادر کرد .

  پیرو اطلاعیه های پیشین انجمن در خصوص برگزار نشدن جشن تیرگان در شهر رینه و هزینه کرد برای یاری به هموطنان سیل زده که با واکنش مثبت و حمایت گسترده مواجه شدیم، در این مدت در چند مرحله حمایت های نقدی و کالایی جمع آوری شده را با نظارت دقیق در مناطق سیل زده توزیع کردیم.

اما بسیاری از همراهان و یاری دهندگاندو بخش قابل توجهی از جامعه کوهنوردی و تشکلهای مردم نهاد و جامعه محلی رینه با تماس هایی خواهان برگزاری جشن تیرگان شدند.

به همین دلیل هیئت مدیره انجمن تصمیم گرفت با کمترین هزینه ممکن و با حضور داوطلبانه گروههای موسیقی و هنری و دیگر عوامل، جشن تیرگان سال 98 را این بار آخرین جمعه تیرماه (بیست و هشتم) در رینه برگزار کند.

این جشن با همدلی و همیاری شورای شهر، شهرداری، بخشداری، دانشگاه پیام نور، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، انجمن کوهنوردان ایران و مردم شریف شهر رینه برگزار می شود.

لازم به توضیح است بیش از یک هفته پیش درخواست برگزاری جشن تیرگان 98 را به فرمانداری آمل داده ایم و همچنان پیگیر صدور مجوز هستیم. پس از دریافت مجور، اطلاعیه و پوستر جشن انتشار می یابد.

انجمن دوست داران دماوند کوه

برچسب ها: دماوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار