نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امانتداری و صداقت در گفتار و رفتار رویکرد اصلی مسئولان در برگزاری انتخابات امسال باشد
کد خبر: ۷۵۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 03 July 2019

امانتداری رویکرد مسئولان در برگزاری انتخابات باشد

 

تابناک مرکزی -  آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و نقش آفرینی مردم در سرنوشت و آینده خود و نظام اسلامی است که باید به بهترین شکل ممکن از سوی مسئولان برگزار شود.

وی ادامه داد: هدایتگری و آگاهی رسانی برای انتخاب بهترین نامزد‌ها از سوی مردم و تشکیل مجلس شورای اسلامی پویا و کارآمد اصلی اساسی است و وظیفه مسئولان در این فرآیند ملی برگزاری مطلوب و صیانت از آرا مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اراک اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی موهبت الهی محسوب می‌شود و خدمت در این عرصه مسئولیت سنگینی است و نامزد‌ها باید برای به دوش کشیدن این تکلیف و تلاش برای توسعه همه جانبه کشور در فرآیند قانونگذاری آمادگی لازم را داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: اخلاق مداری اساس سلامت فردی و اجتماعی و از آرمان‌های انقلاب است و تنها راه موفقیت در نظام اداری برای مدیران نیز رعایت اصول اخلاقی در زمان خدمت گذاری است که باید در بدنه مدیریتی استان به بهترین شکل ممکن رعایت شود.

وی گفت: حفظ اموال مسلمین، دفاع از منابع ملی و هدایت این ظرفیت‌های ارزشمند در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره وری و تولید ناخالص ملی به خصوص در شرایط اقتصادی فعالی وظیفه اصلی مدیران است که باید مورد توجه قرار گرفته و از مصرف گرایی در جامعه و نهاد‌های دولتی و خصوصی با جدیت پرهیز شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران به برکت آرمان‌های امام راحل، هدایت‌های مقام معظم رهبری و خون مقدس شهدا، اصل مقاومت را در مقابل دشمنان نظام اسلامی به کار بسته‌اند و در این شرایط مسئولان نیز باید در انجام وظایف خود هوشیارانه اقدام کرده و در راستای حل مشکلات مردم گام‌های مؤثر و ماندگار بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: خیانت به آرمان‌های نظام و رهبری از سوی هر فرد و دستگاهی گناهی نابخشودنی و بزرگ است و دستگاه‌های نظارتی باید در این حوزه وارد عمل شده و با هنجار شکنان اجتماعی به خصوص در مبارزه با فساد، فحشاء، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مخرب بیش از پیش تلاش کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران اجرایی با عملکرد هوشمندانه و در عین حال دلسوزانه باید از همه ظرفیت‌های دستگاه خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌ها. امام راحل و شهدا گام بردارند.

کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یک بار روز‌های چهارشنبه در محل بیت نماینده، ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار